Voormalig lid 13299
Vaste klant
- 206
- 30/06/22
- 381
Ik herhaal het graag nog eens. Wat zou ik me gezegend voelen moest mijn vriendin een dvp zijn....
Ja.. het is de droom van elke man! Een trouwe echtgenote die een hoertje in bed is..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk herhaal het graag nog eens. Wat zou ik me gezegend voelen moest mijn vriendin een dvp zijn....
Dat doet mij denken aan een reis door duitsland toen er snachts op de radio een progamma was waar mensen naar toe konden bellen om iets te vertellen en toen er een domina beldeDoet mij ineens denken aan de aflevering van Radio Bergeijk waarin een man zit die in transitie is gegaan en nu als twee druppels water lijkt op Jennifer Lopez
Ik zou ook terug komen als dvp dan heb je het van beide kanten eens mee gemaaktIn een tweede leven terugkomen als dvp zou ons wel nader tot elkaar brengen qua begrip hahaha
Ik plaats van te fantaseren en te veronderstellen… zouden veel van de mannen eens 1 weekje of zelfs eens 1 dagje naast een dame door brengen. Zien welke mannen haar contacteren, welke berichten ze krijgt… welke mannen er komen etc…
Ik peroonlijk zou dat graag eens doen om eens mee te maken hoe het voor een dvp isIk plaats van te fantaseren en te veronderstellen… zouden veel van de mannen eens 1 weekje of zelfs eens 1 dagje naast een dame door brengen. Zien welke mannen haar contacteren, welke berichten ze krijgt… welke mannen er komen etc…
Nee, ze mogen het op haar lijf en in haar mond spuiten (en uiteraard niet tongzoenen want dat is 'bedriegen' . Mopje, dat mag ze wel)Ik denk dat jij ook nog eens zou willen dat de klanten er bare overheen gaan
Moest ik een vriendin hebben die een dvp is of zou willen zijn dan mag ze dat zeker een dvp zijn als je elkaar niet vertouwed moet je geen relatie beginnen wie weet leerd ze nieuwe dingen bijNee, ze mogen het op haar lijf en in haar mond spuiten (en uiteraard niet tongzoenen want dat is 'bedriegen' . Mopje, dat mag ze wel)
Ik pleit net voor de dvpHet zou niet beter zijn om meteen een nieuw topic te openen?
'Ik ben niet meer verliefd op een prostituee!..'
VoilaIk peroonlijk zou dat graag eens doen om eens mee te maken hoe het voor een dvp is
Ik heb van een paar dvps al verhalen gehoord dat je soms echt van schrikt. Wat mij ook altijd gaat bij gebleven is dat mijn eerste dvp ze was 23 ik was toen 25 zei van ik ben altijd blij als je komt je komt niet enkel voor sex en het is fijn om eens sex te hebben met een man van mijn eigen leeftijd
Veel mannen dromen van een leven met een dvp, maar zeer weinig mannen willen leven met een dvpJa.. het is de droom van elke man! Een trouwe echtgenote die een hoertje in bed is..
Partij beginnen in de tweede kamer? Dvp partijIk pleit net voor de dvp
Die bestond alPartij beginnen in de tweede kamer? Dvp partij
Ben BelgPartij beginnen in de tweede kamer? Dvp partij
Veel mannen dromen van een leven met een dvp, maar zeer weinig mannen willen leven met een dvp
Denk daar maar eens goed over na
Waarom zou een dvp geen zelfrespectetend vrouwtje zijn?Dat is precies wat ik bedoelde..
Elke man wil een normaal en zichzelf respecterend vrouwtje dat absoluut geen hoer is maar toch wild is in bed!
Om dezelfde reden in je bericht #3.162Waarom zou een dvp geen zelfrespectetend vrouwtje zijn?
Moest de partij dvp in belgië zijn stem ik er opPartij beginnen in de tweede kamer? Dvp partij
Punt 1 van het partijprogramma: "We laten het Binnenhof verbouwen tot de mooiste seksclub van Nederland".Partij beginnen in de tweede kamer? Dvp partij
Ik begrijp krarel wel ik had het ook gelezen als mannen willen liever een vrouw met zelf respectOm dezelfde reden in je bericht #3.162
" Veel mannen dromen van een leven met een dvp, maar zeer weinig mannen willen leven met een dvp
Denk daar maar eens goed over na… "
Omdat er een dubbele moraal is bij veel mensen die inhoudt dat mannen wel verschillende sekspartners mogen hebben, maar vrouwen niet.Ps waarom willen mannen niet samen zijn met een dvp ik ben eens benieuwd
ik denk dat er genoeg redenen zijn waarom mensen niet samen willen zijn met een dvp, buiten de slaapkamer omdan.Ik begrijp krarel wel ik had het ook gelezen als mannen willen liever een vrouw met zelf respect
Ps waarom willen mannen niet samen zijn met een dvp ik ben eens benieuwd
Het is geen kwestie van geld. Verliefdheid overkomt je of niet. Ik ken genoeg dames die verliefd op me geworden zijn nadat ik ze bezocht heb.Lieverds, soms zijn er wel echte gevoelens in het spel. Mijn partner is ook klant geweest van mij. 1x betaald en altijd blijven plakken. Inmiddels zijn we gelukkig samen.
Niet elke DvP is uit op geld blijkt maar weer. Er zijn uitzonderingen
Punt 1 van het partijprogramma: "We laten het Binnenhof verbouwen tot de mooiste seksclub van Nederland".
waar kan ik me inschrijven?Ik plaats van te fantaseren en te veronderstellen… zouden veel van de mannen eens 1 weekje of zelfs eens 1 dagje naast een dame door brengen. Zien welke mannen haar contacteren, welke berichten ze krijgt… welke mannen er komen etc…
Fout. Wil ik net wel.Dat is precies wat ik bedoelde..
Elke man wil een normaal en zichzelf respecterend vrouwtje dat absoluut geen hoer is maar toch wild is in bed!
Dan kan het ook maar beter een échte seksclub worden: dan komen de politici aan hun trekken zonder ongewenst gedrag.Het Binnenhof is al lang de mooiste 'seksclubje' van Nederland!
Leest eens over grensoverschrijdend gedrag in de politiek .. alleen van dit jaar..
Omdat dvp gewoon een taboe is en ook zal blijven helaas.