Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn iemand moet garant staan voor de visumaanvrager.
Dus daar kunnen ook kosten op verhaalt worden, als een dame toch illegaal werkt.
Dat heet garant staan, daar hoef je de wet niet voor aan te passen, want dat is namelijk al zo.Je zou volgens mij de wet zo kunnen aanpassen dat deze persoon aansprakelijk is voor...
je kan er zelfs voor kiezen, om de garantsteller te beboeten.@Rony80 ja maar bedoel qua aanpassing dat je dus inkomstenbelasting/BTW ofzo zou moeten verhalen als de dame iligaal werkt? Vraag is wat nu de "straf" is. Los van dat de DVP het land uit moet
valt het risico dus mee. Kan wel aangescherpt wordenRisico garantstelling visum
Als je garant staat voor een visumplichtige buitenlandse gast, dan zijn daar financiële risico's aan verbonden. Welke dat zijn, lees je hier.schengenvisum.info
10.000 dames x 2klanten per dag x 200/u = 4miljoen omzet = 300 miljoen BTW die je mist loopt op jaarbasis.
(5.000 dames en 4 klanten is natuurlijk zelfde)
inkomstenbelasting? veelvoud... bij elkaar opgeteld ga je mogelijk richting een miljard aan belastingfraude op jaarbasis?
Brievenbusbedrijven kan OOK een topic zijn. Maar omdat je A niet doet kan dat geen reden zijn om F dan oOK maar niet te doen..
Eens om het gemakkelijker te maken. Maar dat betekent registraties en dat doen de meesten alleen al niet vanwege de discretie. Dan moet je ook belasting gaan betalen en voor je het weten zijn de gekoppelde gegevens door half Nederland in te zien.
Ja, het is niet meer vergelijkbaar met 20+ jaar geleden, o.m. als gevolg van het invoeren van belasting.Dan klopt mijn Den haag verhaal niet nee. Heb je minder last van de 50e/dagkaart dan gedacht. Maar feit blijft dat de klassieke raambuurt niet meer te vergelijken is met 20+jr geleden..?
Behoorlijk wat aannames;
En op een industrieterrein?
Ik vraag me af of daar dan veel klanten naartoe zouden komen.
Ja, dat gaat makkelijk met al die personeelstekorten en misschien andere prioriteiten?
Oke we krijgen verkiezingen.. en hoe zouden volgens jou in NL (niet BE en buitenland dus) de regels moeten worden aangepast/aangescherpt?
Voorzetje... etc etc
En... dan moeten alle dames straks verplicht zo'n 'Verwilderst' blond kapsel hebben!Prima plan! Sluit mij hier volledig bij aan.
En... dan moeten alle dames straks verplicht zo'n 'Verwilderst' blond kapsel hebben!
Ik vrees dat dat het niet gaat helpen. Als ze hun al strafbaar maken aan mensenhandel en gedwongen prostitutie. Gaan ze er echt niet mee in zitten dat ze geen kvk of geen btw nummer hebben.Dat nou ook weer niet.
Maar wat Gerard voorsteld kan ook helpen tegen vrouwenhandel. Want als iedere dvp 'legaal' wilt werken thuis of waar dan ook, moet ze een kvk en een boekhouder + btw nummer hebben. Denk je dat die klootzakken die vrouwen verhandelen dat gaan doen?
Dus alles wat niet bij een kvk ingeschreven staat is een rode vlag. En dat meiden zich niet durven in te schrijven bij de kvk is bullshit, want je hoeft echt niet te vermelden dat je sekswerker bent. Het enige wat je echt moet hebben is een eigen huisadres. Dus gaan er heel wat vrouwtjes vertrekken, want die huren onder of 'wonen' in het privehuis waar ze ontvangen ( wat niet mag, maar wel gebeurd )
Lullig voor jullie, maar opgeruimd staat netjes.
Prima plan! Sluit mij hier volledig bij aan.
Je hebt er wel lang moeten over nadenken precies ...
De overgrote meerderheid die nu klaagt over de zwart werkende dames, gaat dan opeens zeggen tegen jou: joke waarom werk jij ook gewoon in het zwart?
@JokePrive en we noteren dit. We zijn het een keer met elkaar eens
Wat ik bedoel is dat veel klanten nu vooral klagen over de illigale dames. Omdat ze even duur zijn als de legale dames.Als ik je zin goed begrijp.. gaan ze mij vragen of ik ook niet gewoon zwart ga werken of dat ze mij vragen of ik zwart werk?
Nou.. ik ga niet zwart werken, want heb al 2x belastingcontrole gehad. Men houdt mij dus al in de gaten, dus dat is geen optie.
En als ze mij vragen of ik zwart werk is het antwoord: nee.
Waar je ook werkt.. thuis/hotel/schuur/privehuis.. whatever.. belasting betalen is een noodzakelijk kwaad waar je niet aan ontkomt. Dat denken de zwartwerkende sekswerkers wel, maar ooit zijn ze de lul. En dat is een hele DURE lul. En daar heb ik absoluut geen medelijden mee.
ze werkt ook wel voor haar held. Oke het is niet eerlijk wat ze doet. Maar het is wel beter dat die komen op kosten van de sociale zekerheid leven.Meeste klanten blijven in hun eigen kant v prostitutie gaan, wat een paar man op internet schrijven is niet de maat voor alle klanten