Verjaardagen en DVP's... Wie bouwt er graag een geil feestje?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Verjaardagen en DVP's... Wie bouwt er een lekker geil feestje?

• Ik vier geen verjaardagen (meer)

Stemmen: 11 14,7%
  • Verjaardagen, Leuk! Maar wel met vrienden of familie.

Stemmen: 12 16,0%
  • Oh, ja! Mijn verjaardag vieren bij m'n favoriete DVP(s). Geweldig!

Stemmen: 17 22,7%
  • Oh, ja! Mijn verjaardag -en haar verjaardag- vieren bij m'n favoriete DVP(s). Geweldig!

Stemmen: 12 16,0%
  • Eigenlijk is elke reden goed... om een geil feestje te bouwen!

Stemmen: 23 30,7%

• Totaal aantal stemmers
    75
Vorig jaar is het er - door omstandigheden- niet van gekomen. Maar dit jaar ga ik m'n verjaardag alvast uitgebreid vieren! Er staan de komende vijf weken niet minder dan 5 toppers op het programma!

Start: woensdag 16 april Jada Sparks!
Ik kijk er al -rijkhalzend- naar uit!

Jada Sparks:

Heeft hier trouwens ook een recensie-topic: (leuk leesvoer trouwens)

Als ik haar verjaardag ken zal ik mijn vaste dvp's altijd wel een berichtje met gelukwensen sturen. Maar in principe geen cadeautjes. Hoewel het soms en per uitzondering misschien wel eens kan gebeuren dat ik een kleinigheidje schenk.

Als alleenstaande ga ik al jaren met mijn verjaardag op bezoek bij een van mijn favoriete dames. Intussen zijn er dat niet veel meer, want de meesten hebben ook zowat mijn leeftijd en zijn intussen gestopt met de ontvangst. En dan kan het wel gebeuren dat ik i.p.v. het traditionele uurtje er een half- of een heel uur bij doe. Kwestie van mezelf eens extra te laten verwennen, want dat doet anders toch niemand. En dan kan het ook wel eens gebeuren dat ik dan trakteer met een glaasje wijn of een gebakje.

Als ik haar verjaardag ken zal ik mijn vaste dvp's altijd wel een berichtje met gelukwensen sturen. Maar in principe geen cadeautjes. Hoewel het soms en per uitzondering misschien wel eens kan gebeuren dat ik een kleinigheidje schenk.

Als alleenstaande ga ik al jaren met mijn verjaardag op bezoek bij een van mijn favoriete dames. Intussen zijn er dat niet veel meer, want de meesten hebben ook zowat mijn leeftijd en zijn intussen gestopt met de ontvangst. En dan kan het wel gebeuren dat ik i.p.v. het traditionele uurtje er een half- of een heel uur bij doe. Kwestie van mezelf eens extra te laten verwennen, want dat doet anders toch niemand. En dan kan het ook wel eens gebeuren dat ik dan trakteer met een glaasje wijn of een gebakje.
Leuk toch!

Jada Sparks:

Heeft hier trouwens ook een recensie-topic: (leuk leesvoer trouwens)
Poeh, smaken verschillen, maar toch, veel plezier gewenst! 😁

Straks ben ik jarig... en dit jaar wil ik dat dus uitgebreid vieren:
Vijf weken... en vijf spannende dates!

Vandaag dus de spits afgebeten met een bezoekje aan Jada Sparks!
En... Man! Was dat een feest in bed! Wat een vrouw! En dan bedoel ik heus niet enkel haar fraaie vrouwelijke rondingen...

Eerst dus die fles champagne gekraakt... En dan kon het feestje beginnen!
Man! Alles wat een man maar wensen kan!

Straks ben ik jarig... en dit jaar wil ik dat dus uitgebreid vieren:
Vijf weken... en vijf spannende dates!

Vandaag dus de spits afgebeten met een bezoekje aan Jada Sparks!
En... Man! Was dat een feest in bed! Wat een vrouw! En dan bedoel ik heus niet enkel haar fraaie vrouwelijke rondingen...

Eerst dus die fles champagne gekraakt... En dan kon het feestje beginnen!
Man! Alles wat een man maar wensen kan!
Een goed begin is dus het halve werk, Marco?!

Ik doe eigenlijk al jaren niks met mijn verjaardag, misschien tijd om daar eens verandering in te brengen

Ik doe met mijn verjaardag in principe ook niks, tenminste niks extra's. En dat is intussen ook al minstens 25 jaar zo. Met één uitzondering, als het lukt sprak ik toch graag eens af met een van mijn favoriete (vaste) dames. (als ze vrij is/zijn). Ik gun me die dag dan graag dat extraatje en geniet er dan ook van. Bij mijn favoriete vaste dame (zij wist wanneer ik verjaarde) was (was, want ze is definitief gestopt) het altijd extra fijn die dag, dan maakte ze het altijd wel extra geil en gezellig.

En of jij daar verandering in moet brengen? Neen, moeten zeker niet. Je moet gewoon doen waar je je op dat moment het fijnste bij voelt. En is dat dan met een bezoekje bij een dvp, ook goed. Geniet er dan maar van.

Terug
Bovenaan Onderaan