Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat klopt. Ik had begrepen dat een man of 15 die AP gebomdareerd hadden met klaagmails. Dat is vrij effectief. Die AP mensen gaan op zo'n forum rondneuzen en vinden wat en melden dat bij Midhold. Dan is het vaak klaar. Denk ook dat zo'n forum weinig oplevert.@Doctor Love Ik ben zelf ook meerdere malen geband op hookers, dit door diverse mods, dus volgens mij waren er meerdere die dit konden uitvoeren.
Verder ben ik van mening dat een permanente ban een heel zwaar middel is, en in mijn geval TE zwaar. Helaas is er na een ban totaal geen discussie meer mogelijk en heb je ook geen mogelijkheid meer om je te verdedigen.. IM werkt niet meer, en hookers reageerde niet op mail. In mijn optiek was het ban beleid op hookers te vaak misbruikt en buiten proportioneel ingezet.
Het zou me ook niet verbazen als het maken van een redelijk aantal vijanden door hookers mede bijgedragen heeft aan z'n ondergang.
Mensen die geband zijn zouden zomaar kunnen gaan klagen bij de instanties..
Ah, ik vermoedde al een "wij van wc-eend", goed dat je daar open over bent. Dat jullie vonden dat @Krolse Kater geregeld over het randje ging zegt wat mij betreft genoeg. Ik ben zelden een correcter discussiepartner tegengekomen.Katertje, wees eerlijk: jij ging ook geregeld tot het randje en soms er over, nietwaar? Je had een aardig lijvige topic in de rubriek Lastige Leden in de Modhoek.
Misschien dat er hier ex-Hookers moderators meelezen en inzicht in het zwartboek van deze ballingen kunnen geven.
Ja hoor, en ik herken dat helemaal niet eerlijk gezegd. Net zoals ik het hier ook allemaal mee vind vallen.Bannen is toch een vorm van onmacht. Zijn er overigens ook leden hier die op dat citygirl zitten? Daar bannen ze echt als je iets van de lijn afwijkt. Voor de rest zou ik niet zo in dat verleden terugkijken. Gebeurd is gebeurd.
Wat leuk dat je Big Lebowski noemt! Die was pas enkele maanden geleden tot het Hookers mod-team toegetreden en heeft zich in korte tijd behoorlijk populair gemaakt bij leden en collega-mods.@Doctor Love dank voor dit inkijkje en geloof het of niet, maar ik heb over het algemeen best veel respect voor het overgrote deel van de mods. In het bijzonder noem ik dan Krukkie, Big Lebowski en Bobby Vitale