Algemeen veranderde Thaise massage beleid NH laatste ca.10 jaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik liep laatst langs sasa en zag dat daar nu geen activiteiten zijn... Andere weet ik niet...

Ik vind het allemaal maar kul, kijk minderjarigen kan natuurlijk echt niet maar kan me haast niet voorstellen dat die daar waren...verder een totale ontspanning.. wat een gezeik om je daarmee bezig te houden zeg.
Ben ik helemaal met je eens. Bij sasa liepen dertigers. Doe je niemand kwaad mee.
 
NaSheetrang in Hoofddorp en Phuket in Nieuw Vennep lijken recent gesloten te zijn. Boesinghelieden al iets langer en die aan de Diamantlaan is denk ik al meer dan een half jaar dicht. Er blijft zo geen plek meer over voor een fatsoenlijke massage.
 
Sasa zal zeker niet meer openen. De dame die deze tent uitbaat heeft eerder de salon GoGo op de Bilderdijk in Amsterdam op last van de gemeente moeten sluiten. Drugs gevonden, geld en allerlei aanwijzingen voor prostitutie. Deze informatie is gewoon te vinden op Internet.

Jammer dat dit soort tenten sluiten. Maar in Amsterdam zijn nog wel heel wat Chinese Happy End salons te vinden. Van de Thaise salons waar je wat meer kon halen zijn er weinig meer helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan