Dan niet. Hele discussie hierover is onzinnig omdat ze nu geen foto's meer op de site heeft.Lijkt me sterk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan niet. Hele discussie hierover is onzinnig omdat ze nu geen foto's meer op de site heeft.Lijkt me sterk
En al weer geweest?De leuke Vera bezocht deze week en wij hebben ons erg goed vermaakt dat de tijd voorbij vloog
Jammer op naar de volgende afspraak
Je kent haar niet dusAls dat agenda inplannen zo''n probleem is bij haar , dan probeer ik het niet eens
Volgens mij heeft deze Vera eerder in Groningen gewerkt in de salon aan de Vechtstraat onder de naam Renate. Absoluut in mijn top 3 aller tijden!
Bedankt! Dan weet ik waar ik naar toe ga als ik het mooie Deventer een bezoekje ga brengen!Klopt Sylvie was bij Temptation Sophie en Renate bij delight in Groningen en aan de vechtstraat
Welke massage?Het was weer gezellig maar ga toch weer verder kijken
Ja na een tijdje bij de zelfde dame geweest te zijn begint het te vervelen en wil je weer is wat anders uit proberen daarom zijn wij wandelaars.Het was weer gezellig maar ga toch weer verder kijken
Iedere wandelaar heeft zijn eigen bezoek gedrag de een veel afwisseling en de ander zijn vaste dames of beide een keer niet hun dag . Altijd dezelfde massage met dezelfde dame kan de gewenste spanningsmomenten wel afvlakken .Ja na een tijdje bij de zelfde dame geweest te zijn begint het te vervelen en wil je weer is wat anders uit proberen daarom zijn wij wandelaars.
tantraWelke massage?