Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDruk druk drukIk zal ook eens proberen voor de aardigheid
Ja geloofwaardigheid 0.0Op Kinky staat er nu een recensie
Zelf geschreven?Ja geloofwaardigheid 0.0
ze is wel n ontiegelijk lekker ding zeg!Ik kreeg hele menu, excuus voor late reactie een foto en een filmpje.![]()
En dat bleek een héél bekend menu...Ik kreeg hele menu, excuus voor late reactie een foto en een filmpje.![]()
Vooral als je 200 euro hebt betaald voor 40 minutenWat een downer .... Helaas.
Geen pse deepthroat te verwachten ook bij deze milf ? Want haar gezicht blijf ik lekker vinden ;-)
Dank @NatAchterDeOren
Ja, dat is dus de vraag. Ik denk dat zij een filter heeft gebruikt bij het maken van de selfies die haar jonger eruit laten zien. Photoshop is inderdaad ook mogelijk zoals broerzoekthoer zegt. Begrijp mij niet verkeerd hoor; het is zeker een mooie vrouw. Maar het is niet een 23 jarig popje zoals op haar foto's. Maak een afspraak en dan zul je zien wat ik bedoel.Dank NatAchterDeOren
Toch snap ik het niet wat je schrijft.
De selfies zijn gemaakt op de hotelkamer waar ze jou ontving en je herkende haar amper je verwachtte een dame van 23 en kreeg een dame van 35. Zijn de selfies dan 12 jaar geleden daar gemaakt?
Hoe kan dat?