- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Plassex
- Soft SM
- Tussen borsten (russisch)
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 20cm
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zwolle/2966434-venus
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Op een woensdagavond laat naar Zwolle gegaan voor een date met Venus.
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zwolle/2966434-venus
Al een week op voorhand afgesproken via WhatApp en een uurtje voor de date voor de zekerheid nog eens gevraagd of de afspraak nog stond en dat was ok. Eenmaal in Zwolle aangekomen het adres gekregen en na enig zoeken aangekomen. Heel hartelijk ontvangen, al is haar Engels niet geweldig, wel meteen tongzoenen en strelen. De date begon als een GFE, heel lief, geduldig en met veel (tong)zoenen. Tijdens de date raakte ik steeds meer in een onderdanige stemming en Venus raakte steeds meer in een actieve rol, het ging allemaal heel vanzelfsprekend. In de loop van het uur heeft ze me compleet uitgewoond en is het hele programma voorbijgekomen maar alles op een prettige en respectvolle manier waar ik volledig in werd meegezogen. Wat is het een ongelooflijk lieve en sensuele trans en wat heeft ze een heerlijk lichaam en mega pik. Ze is heel dominant maar op een erg prettige manier en haar uithoudingsvermogen is indrukwekkend! Door de taalbarriere begreep ze me in het heetst van de strijd waarschijnlijk verkeerd en plaste ze op een gegeven moment mijn mond vol dus moest ik een sprintje naar de wasbak trekken om het daar te lozen! We hebben er allebei smakelijk om gelachen
. Ze is er gek op om gerimd te worden en hoewel ik daar normaal geen echte liefhebber van ben, heb ik het bij haar toch met veel plezier gedaan. Na ruim een uur heeft ze een flinke portie sperma in mijn mond gespoten en met haar nog steeds stijve pik in mijn mond heeft ze mij klaar gepijpt en getrokken, in geen tijden heb ik zo'n lading gespoten! Na afloop nog gedoucht en een babbeltje gemaakt, ze zei dat ze in februari naar Amsterdam zou gaan. Dit was 1 van mijn allerbeste dates met een trans ooit, als ik in de gelegenheid bent ga ik zeker nog eens naar haar terug! Het enige minpuntje dat ik eigenlijk kan bedenken is haar matige Engels maar met een mix van wat Engels en Spaans toch heel goed te doen.
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zwolle/2966434-venus
Al een week op voorhand afgesproken via WhatApp en een uurtje voor de date voor de zekerheid nog eens gevraagd of de afspraak nog stond en dat was ok. Eenmaal in Zwolle aangekomen het adres gekregen en na enig zoeken aangekomen. Heel hartelijk ontvangen, al is haar Engels niet geweldig, wel meteen tongzoenen en strelen. De date begon als een GFE, heel lief, geduldig en met veel (tong)zoenen. Tijdens de date raakte ik steeds meer in een onderdanige stemming en Venus raakte steeds meer in een actieve rol, het ging allemaal heel vanzelfsprekend. In de loop van het uur heeft ze me compleet uitgewoond en is het hele programma voorbijgekomen maar alles op een prettige en respectvolle manier waar ik volledig in werd meegezogen. Wat is het een ongelooflijk lieve en sensuele trans en wat heeft ze een heerlijk lichaam en mega pik. Ze is heel dominant maar op een erg prettige manier en haar uithoudingsvermogen is indrukwekkend! Door de taalbarriere begreep ze me in het heetst van de strijd waarschijnlijk verkeerd en plaste ze op een gegeven moment mijn mond vol dus moest ik een sprintje naar de wasbak trekken om het daar te lozen! We hebben er allebei smakelijk om gelachen