Recensie Venus, Antwerpen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nachtburgemeester

Wandelaar
53
16/11/22
47
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/im-venus.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond met veel goesting op stap gegaan en deze Venezolaanse Latina gevonden.
Afspreken ging vrij vlot via whatsapp, ze verwisselde vandaag nog van telefoon maar antwoorde vrij snel op mn berichten. Eerst met de standaard service + prijs maar nadien toch met de persoonlijke berichten die we het liefst hebben om de voorwaarden van een bezoekje te regelen.

Venus ontvangt in en appartement dat wel betere tijden heeft gezien,..bij het aankomen had ik dan ook wel mn twijfels. Ze opent de deur en eenmaal binnen valt mij het afschuwelijk koude TL licht meteen op! De kamer zelf kan ook een make-over gebruiken maar zij zelf zag er zeer goed uit. Exact zoals op de fotos..dit meisje is inmiddels wel 36 jaar, maar als ze 26 had gezegd had je haar geloofd. Zelf is ze heel relax en stelt me meteen op mn gemak: ze verblijft liever ook in een betere setting.
Venus heeft een prachtig lichaam en is goed verzorgd maar rookt wel (waar ik als roker geen probleem mee heb), het is niet te merken aan de geur op de kamer. Wat me meteen opvalt zijn haar mooie fake borsten die heel professioneel gedaan zijn, en haar ietwat petite figuur. Daar ben ik een liefhebber van.

Na het verplichte financiële te regelen wat kennis gemaakt, ze vertelde open over leven waar ik verder niet over uit de biecht klap. Plaats genomen op bed en samen een glaasje gedronken (ik neem altijd wat mee voor een dame, flesje bubbels of wijn, chocolade of iets kleins, wat ze doorgaans wel kunnen appreciëren) en daarna aan het werk begonnen.

Eerst een massage gevraagd die ze vrij tot zeer goed wist uit te voeren. Ze wrijft ook lekker met haar ganse lichaam tegen me aan en ik heb mn handen geen moment van haar af kunnen houden.
Aangezien ik net uit de douche kwam vond ze het wel ok om enkel met een doekje over mn soldaat te gaan vooraleer ze aan het werk ging.
Ze pijpt heel lekker en gevariëerd zonder condoom waarbij we echt heel diep gaat en lekker tegen de tong en wang kletst.
Wat stond ik al hard, dat was super genieten.
Dit deed ze toch zeker een minuutje of 10-15..ze zei me ook dat ik zelf moest aangeven wanneer ze een condoom moest aanbrengen waarop ik reageerde dat ze zeker zo mocht blijven doorgaan.
Daarna toch maar rubbertje er rond en zij boven op me komen rijden.
Na een minuutje of 2 stelde ze een positiewissel voor want we merkten beiden dat dit niet het standje voor ons was. Haar dan op de rug gelegd en redelijk stevig in missionaris verder gegaan. Ze neukt zeer lekker mee en geeft ook goed aan wat ze zelf lekker vind en trekt me goed tegen haar aan.. heerlijk zo!
Hierna heb ik haar in doggy gezet en met zicht op haar heerlijke billen kon ik er echt stevig tegenaan gaan. Dit vond ze zelf echt zalig aan haar kreetjes te horen. Ze bood me gewillig haar polsen/armen aan om als teugels te gebruiken tijdens het stoten. Wat werd zij er wild van! Heerlijk hoe ze zo'n gewillig sletje werd!
Ik kon het niet houden op deze manier en uiteindelijk diep in haar gekomen en lekker wat kunnen nagenieten.

Achteraf nog een leuke babbel en de deur weer uit naar huis.

Over het algemeen een super meid maar op een verschrikkelijk appartementje.

Zou ik terug gaan? Voor haar zeker wel want haar service was voor mij meer dan goed.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een opzich geile raam ervaring met Rebecca die helaas eindigde zonder orgasme maar met viezigheid ging ik opzoek naar een nieuwe dame. Ik had de hele avond de tijd en was een beetje wappie, een goede diepe slobberende pijpbeurt zonder gezeur om tijd was wat ik wilde. Helaas ken ik de dames achter het raam niet en als je aan de deur vraagt of deepthroat en lang pijpen mogelijk is mijn ervaring dat ik veelste vaak een vals antwoord krijg.... En dan is het na 3 minuten al klagen en willen neuken.

Ik wilde iets van zekerheid en zag deze Venus hier kort beschreven staan. Klonk goed, appje gestuurd en snel reactie. Top :)
Deepthroat sloppy pijpen zonder allemaal geen probleem dus ik trok de schoenen weer aan, het was op loopafstand van mn AirBnB! Eenmaal bij de deur aangekomen (inderdaad bij konijnenpijp) moest ik weten welke bel en dus liep ik voor de deur wat te ijsberen wachtend op de juiste instructies. Helaas kwamen de antwoorden nu niet direct. Dat maakt me dan altijd een beetje wantrouwig

Toen kwam er een gozer van de overkant aangelopen in mijn richting. Ik zag hem eerder al wat ongemakkelijk hemel weer schuifelen... Hij kijkt even om zich heen en maakt daarna oogcontact met mij. Halverwege zijn oversteek naar mijn kant van de straat zet 'ie z'n kraag omhoog. Trekt balaclava van zn nek omhoog over zn mond en trekt zn capuchon over zn hoofd. Hij komt mijn kant op gelopen en ik kies eieren voor mn geld en loop direct naar het drukke verkeersplein nu ik die ruimte nog had zonder te hoeven rennen. Hij volgt me op een korte afstand zie ik wanneer ik om kijk. Hij blijft staan om op zn telefoon dingen te doen... Ik probeer snel een stepje te pakken maar na een paar keer wegsteppen blijkt deze niet te willen starten. Ik zet m weg, hij komt inmiddels achter me aangelopen. Gelukkig is er wat volk op straat dat geeft me een fijn gevoel. Hij komt dichterbij en ik ga nu stilstaan met mn telefoon. Hij loopt voorbij. Ik had hier gewoon moeten omkeren maar ik wilde ook niet terug naar de straat van de dame. Wie weet welk van zijn vrienden daar nog staat....

Inmiddels loopt hij voor me, ik rustig daarachter maar nu gaat hij weer stil staan en kijkt achterom naar me... Ik vind het helemaal niks....
Uiteindelijk ben ik half achter een groepje mensen aangelopen die de grote weg over staken en droop hij af. Wat een begin van deze date. Was hij iets van plan? Ik was bang voor een overval. Was het vooropgezet, was deze advertentie fake en bedoeld om heren zoals mijzelf te lokken? De user die dit topic aangemaakt had lijkt me legit en mijn geiligheid won dus ik wilde nog een keer naar de desbetreffende deur lopen. Venus was ondertussen aan het appen en vragen waar ik bleef.

Eenmaal terug aan de deur even videobellen en kreeg ik de instructies. Gelukkig was ze wel echt en gezellige Latina verwelkomde mijn. Mooi slank lijfje, siliborsten maar niet overdreven groot opgepompt. Knap gezichtje en goedlachs. Spreekt een beetje Engels dus dat is fijn.

Ik gaf haar €100 voor een halfuur. Twintig terug had ze, natuurlijk, niet bij de hand. Dat weet ik ook wel, dat hebben ze nooit 😘
Dus ik gaf aan dat ze me dan maar extra goed moest behandelen, zij gaf aan dat we dan 45min kunnen doen.

Wat volgde was een goed zuigbeurt waar ze vol enthousiasme mee aan de slag ging. Diepe lange halen, hoofdje helemaal over mn pik gedrukt en lekker geil aankijken. Liggend, zittend, staand, pijpen in alle vormen! Daarna liet ik me weer op mn rug vallen en deed mn ogen dicht om even helemaal weg te dromen met haar mondje om mn kneiterharde pik. Ik had zo een uur kunnen liggen maar neuken ging ik niet overslaan. Alle standjes waren mogelijk en het mocht goed hard! Er was inmiddels een klein halfuur verstreken en ik vond het mooi geweest, ik liet mezelf toe klaar te komen en luid kreunend spoot ik het condoom vol.

We namen amicaal afscheid en ik was blij dat ik haar toch nog opgezocht had.

En die gozer? Niet meer gezien. Was hij echt wat van plan, of moet ik voortaan gewoon nuchter blijven en was dit een misplaatste paranoia?? Ik zal het nooit weten maar ik ben blij dat ik mn gut feeling gevolgd heb en de benen nam toen het nog kon

Laatst bewerkt:
Na een opzich geile raam ervaring met Rebecca die helaas eindigde zonder orgasme maar met viezigheid ging ik opzoek naar een nieuwe dame. Ik had de hele avond de tijd en was een beetje wappie, een goede diepe slobberende pijpbeurt zonder gezeur om tijd was wat ik wilde. Helaas ken ik de dames achter het raam niet en als je aan de deur vraagt of deepthroat en lang pijpen mogelijk is mijn ervaring dat ik veelste vaak een vals antwoord krijg.... En dan is het na 3 minuten al klagen en willen neuken.

Ik wilde iets van zekerheid en zag deze Venus hier kort beschreven staan. Klonk goed, appje gestuurd en snel reactie. Top :)
Deepthroat sloppy pijpen zonder allemaal geen probleem dus ik trok de schoenen weer aan, het was op loopafstand van mn AirBnB! Eenmaal bij de deur aangekomen (inderdaad bij konijnenpijp) moest ik weten welke bel en dus liep ik voor de deur wat te ijsberen wachtend op de juiste instructies. Helaas kwamen de antwoorden nu niet direct. Dat maakt me dan altijd een beetje wantrouwig

Toen kwam er een gozer van de overkant aangelopen in mijn richting. Ik zag hem eerder al wat ongemakkelijk hemel weer schuifelen... Hij kijkt even om zich heen en maakt daarna oogcontact met mij. Halverwege zijn oversteek naar mijn kant van de straat zet 'ie z'n kraag omhoog. Trekt balaclava van zn nek omhoog over zn mond en trekt zn capuchon over zn hoofd. Hij komt mijn kant op gelopen en ik kies eieren voor mn geld en loop direct naar het drukke verkeersplein nu ik die ruimte nog had zonder te hoeven rennen. Hij volgt me op een korte afstand zie ik wanneer ik om kijk. Hij blijft staan om op zn telefoon dingen te doen... Ik probeer snel een stepje te pakken maar na een paar keer wegsteppen blijkt deze niet te willen starten. Ik zet m weg, hij komt inmiddels achter me aangelopen. Gelukkig is er wat volk op straat dat geeft me een fijn gevoel. Hij komt dichterbij en ik ga nu stilstaan met mn telefoon. Hij loopt voorbij. Ik had hier gewoon moeten omkeren maar ik wilde ook niet terug naar de straat van de dame. Wie weet welk van zijn vrienden daar nog staat....

Inmiddels loopt hij voor me, ik rustig daarachter maar nu gaat hij weer stil staan en kijkt achterom naar me... Ik vind het helemaal niks....
Uiteindelijk ben ik half achter een groepje mensen aangelopen die de grote weg over staken en droop hij af. Wat een begin van deze date. Was hij iets van plan? Ik was bang voor een overval. Was het vooropgezet, was deze advertentie fake en bedoeld om heren zoals mijzelf te lokken? De user die dit topic aangemaakt had lijkt me legit en mijn geiligheid won dus ik wilde nog een keer naar de desbetreffende deur lopen. Venus was ondertussen aan het appen en vragen waar ik bleef.

Eenmaal terug aan de deur even videobellen en kreeg ik de instructies. Gelukkig was ze wel echt en gezellige Latina verwelkomde mijn. Mooi slank lijfje, siliborsten maar niet overdreven groot opgepompt. Knap gezichtje en goedlachs. Spreekt een beetje Engels dus dat is fijn.

Ik gaf haar €100 voor een halfuur. Twintig terug had ze, natuurlijk, niet bij de hand. Dat weet ik ook wel, dat hebben ze nooit 😘
Dus ik gaf aan dat ze me dan maar extra goed moest behandelen, zij gaf aan dat we dan 45min kunnen doen.

Wat volgde was een goed zuigbeurt waar ze vol enthousiasme mee aan de slag ging. Diepe lange halen, hoofdje helemaal over mn pik gedrukt en lekker geil aankijken. Liggend, zittend, staand, pijpen in alle vormen! Daarna liet ik me weer op mn rug vallen en deed mn ogen dicht om even helemaal weg te dromen met haar mondje om mn kneiterharde pik. Ik had zo een uur kunnen liggen maar neuken ging ik niet overslaan. Alle standjes waren mogelijk en het mocht goed hard! Er was inmiddels een klein halfuur verstreken en ik vond het mooi geweest, ik liet mezelf toe klaar te komen en luid kreunend spoot ik het condoom vol.

En die gozer? Niet meer gezien. Was hij echt wat van plan, of moet ik voortaan gewoon nuchter blijven en was dit een misplaatste paranoia?? Ik zal het nooit weten maar ik ben blij dat ik mn gut feeling gevolgd heb en de benen nam toen het nog kon
Beschrijf deze kerel maar eens dan wacht ik hem wel even op :ninja:

Alvast wel een spannend verhaal! Haha!
En... de dame blijkt dus echt wel een bezoekje waard...

Terug
Bovenaan Onderaan