Klinkt betrouwbaar. Ik ga het uitproberen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMoet je terug reageren met 'Wollah, tabon yemek.. Bro'
Vraagt om 150€ euro aanbetaling. Na weigering de melding: je kk moeder ?
'Hoog Rifgehalte'Moet je terug reageren met 'Wollah, tabon yemek.. Bro'
Beetje opstoken die hap??
Het is inderdaad te hopen dat degene die aan zijn lusten gaat toegeven, eerst nog even zijn huiswerk doet.Of TS een juiste constatering doet weet ik niet, maar het zou mij niet verbazen en je kon er bij wijze van spreken op wachten.
Men schijnt nog wel eens te vergeten hoe waardevol een forum als dit is, zeker als het gaat om thuisontvangst. Niet alleen is het een plaats om goede en slechte ervaringen te delen, er gaat ook een preventieve werking van uit als een dame weet dat ze op een forum als dit terecht kan komen als ze er met de pet naar gooit of, nog erger, als iemand de boel probeert te belazeren. En als men dan merkt dat een advertentie met duistere motieven weinig geld opbrengt en zelfs kan leiden tot tegenacties van mensen die hier meelezen, dan is dat toch een goede zaak.
Mijn vaste dame liegt niet over haar leeftijd heeft zelf haar identiteitskaart laten zien.De topdames zullen niet rap liegen over hun leeftijd.De leeftijd is niet zo belangrijk de seks moet in orde zijn.Als ze 10 jaar liegen gaat de date gewoon niet door.leeftijd en naam zijn altijd verzonnen. Maar ja ik gebruik ook een wandelnaam dus het verrast me niet
Ik blijf me verbazen hoe weinig voor sommige mensen een afspraak betekent.
En "vreemd" dat veel van deze mannen zich wel netjes gedragen als dat anders consequenties heeft.
Maarre... dat raadsel van al die anonieme vleierij op mijn telefoon is nu wel opgelost @JokePrive ?