Ik heb alleen haar kinky advertentie bekekenHeb jjj haar zien staan ipv zitten? Vind je haar ook tegen mollig aan zitten lichamelijk?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb alleen haar kinky advertentie bekekenHeb jjj haar zien staan ipv zitten? Vind je haar ook tegen mollig aan zitten lichamelijk?
Zijn wel veel opties die ze doet.
Nou, goed om te horen dat mijn intuïtie me toen niet in de steek liet, haha.Mee eens…. Heb haar een paar keer geneukt in Tilburg…. Zo gek als een deur op de app… vaag in levende
Wel een heerlijk lijf
Deed ze toen aan tongzoenen?Mee eens…. Heb haar een paar keer geneukt in Tilburg…. Zo gek als een deur op de app… vaag in levende
Wel een heerlijk lijf
Volgens mij wel… maar ze gebruikte haar mond voornamelijk ergens anders hahaDeed ze toen aan tongzoenen?
Dat is zelfs voor iemand die het dialect niet machtig is te begrijpen.. Deze dame heeft, om het op z'n goed Nimweegs te zeggen, "haar goed wies kapot"
Ook beschietingen
Ik heb een aantal pogingen gedaan om met haar af te spreken, telkens mislukte dat.Wel zonde: het is echt een bloedmooie meid met een heerlijk lijf……
De foto's zijn sowieso niet representatief. Ben een keer naar Eindhoven gegaan toen ze nog achter het raam werkte, maar toen ik haar zag maar weer huiswaarts gekeerd.Ik heb een aantal pogingen gedaan om met haar af te spreken, telkens mislukte dat.
Naderhand misschien maar goed ook, want op de foto's die ze toen gebruikte was niet zichtbaar wat nu wel te zien is; die volgekalkte arm.
Dat is voor mij al een afknapper.