DildoBaggins
Stamgast
Hey medewandelaars,
Ik kwam deze mooie meid tegen en was benieuwd of iemand ervaring met haar heeft.
Ik kwam deze mooie meid tegen en was benieuwd of iemand ervaring met haar heeft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij heeft ze een tijdje bij kimnl in Tilburg en daarna bij Carpe Diem in Oss gemasseerd. Vervolgens kon je privé met haar afspreken in Oss. Destijds wel met haar via WA contact gehad maar tegen de tijd dat ik aan een afspraak met haar toe was gingen haar prijzen sky-high.Hey medewandelaars,
tja, antwoord staat toch in mijn commentSnap bovenstaande reactie eerlijk gezegd niet? Jij geeft een link van Arina terwijl topicstarter een heel andere dame bedoelt.
Koenxxx
Pff, daar is geen touw aan vast te knopen. Voorlopig maar even op het reserve lijstje.Ze heeft nu echt een heel vaag verhaal op haar SJ adv staan….. over een kerel die klanten lastig zou vallen!!??
Bekijk bijlage 34248
Dat is ze zeker niet. Heb een keer afgesproken met de dame van dit topic en dat is niet de dame op de foto'sInmiddels voorzien van nieuwe foto's die natuurlijk 100% real zijn. Vraag ik me toch af waar de tattoos zijn gebleven en de eerste twee foto's zijn echt too good to be true…
nu voor Jou in Eindhoven
Ik heb haar ook gezien, haar lijf lijkt tegen mollig aan. Ik zag haar zitten, dus misschien een vertekend beeld.Ze zit nu in Eindhoven op het baekerlandplein op 7 links.
Populaire Raamprostitutie advertenties in Eindhoven
Op zoek naar spannende raambuurten in Eindhoven? Wij hebben het grootste aanbod van vrouwen die aan raamprostitutie doen.www.kinky.nl
Heb jjj haar zien staan ipv zitten? Vind je haar ook tegen mollig aan zitten lichamelijk?Bijzondere prijzen ook wel. 2 vluggertjes van 15 min is €50 goedkoper dan in 1x een half uurtje betalen