Die maandag dus geneukt.
Voor het eerst in op dat adres, beste kamer qua verlichting, en grote spiegel.
Lijkt nog meer gesteld op hygiëne als anders, maar ok, das nooit iets om over te klagen eigenlijk.
Ook is haar Nederlands er fel op verbeterd, ze wil eigenlijk wel Nederlands beter kunnen spreken, maar dat zal moeilijk lukken aangezien men automatisch overschakelt op Engels, dus spreek gerust een paar woordjes NL tegen Vanessa heren!
Vroeg of haar tieten nog gegroeid waren, want euh, damn!....
'Wat voor maat van cups heb je nu vroeg ik?' en ze antwoordde enigszins terughouden met:
J-cup.
Het gekende spelletje bij haar: leuke opgeilende striptease, wel leuk met dat hoge bed en grote spiegel, ze gaat gewoon voor je staan haar ding doen terwijl ze zichzelf ook bewonderd in de spiegel, en iets later komt ze over jou op het bed wa staan onozel doen
Pijpen en neuken gebeuren als door een slanke fitness babe, ook leuk als ze bijvoorbeeld haar kontspieren aanspant waardoor het geheel aan kontvlees naar boven en beneden beweegt, wederom zoals een sportieve slanke strakke fitness babe.
Neuken, pijpen en de hele opbouw, ah, ik ben en blijf er een grote fan van, ze doet alles met veel sensualiteit en met de nodige fysieke inspanningen daarbovenop.
Dus tis meer dan een geil pakketje bij Vanessa!
2 punten van kritiek:
1) er ging een wekker af na 20 minuten ofzo, en ze was mij net mega geil cowgirl aant berijden....zware domber natuurlijk.
- 'Wil je langer blijven?'
- Ja is goed...
- 'heb je nog genoeg....'
- jaja....
2) hoewel ik herhaaldelijk heb gezegd dat ik per uitzondering van haar
BBW body hou met alles erop en eraan....vind ik haar buikstreek wel net iets té aan het worden, hangt nu iets teveel door naar mijn zin, zodat er eigenlijk al wat een vetband te zien is, wat er net voor zorgt dat ik
BBW bodies doorgaans niet mijn ding vind....
En ze weet het blijkbaar zelf ook: alles groeit, maar gelukkig op de juiste plekken, maar misschien moet ik wat meer trainen voor mijn buikstreek, dusja, ze is er zich precies ook wel van bewust.
Laat me positief eindigen: vind het extreem opvallen dat haar gezicht op zich super slank en strak is, past als het ware niet bij haar
BBW body, en tegelijk zorgt dat wel voor haar unieke look.
Was een tijdje geleden, was dus meer dan geslaagd en zal er ooit wel weer bij belanden, met mijn hoofd tussen die J-cups.