Recensie Vanessa, Privé 2000, Apeldoorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Meubelstuk
1.333
11/10/21
636
17
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6464461-vanessa
Totale kosten (in euro)
90
Ik heb onlangs deze dame bezocht voor een tantra massage. Het is echt een speelse massage met de nadruk op plagen. Het begon al met iets te koude massagecrème. Wel heerlijk om dan een warm lijf over je heen te voelen. En dan regelmatig die grote borsten over kleine Sjors heen. Supergeil!

Daarna heeft ze met gepijpt met veel spuug waarna ik haar heb geneukt. Gezien de opgebouwde spanning duurde dat niet zo lang :)
Daarna was het niet gelijk klaar, ze kwam tegen me aan liggen om wat te knuffelen en te kletsen. Ze spreekt redelijk goed Nederlands.

Deze dame ontvangt bij Privé 2000 en werkt er nog niet zo lang. Bij binnenkomst viel me op dat zij de enige was die lachte, de rest van de dames zat wat voor zich uit te kijken.
Ik had van te voren een afspraak gemaakt en dat was maar goed ook. Onderweg belde ze me om te vragen of ik er bijna was. Wat bleek, er was ook een passant die graag met haar naar boven wilde. Helaas voor de passant. Op de foto's staat ze zonder gezicht, Ik kan je vertellen dat er een leuk koppie op zit.

Gezien de ervaring en de nog steeds zeer sympathieke prijsstelling zeker gevaar voor herhaling. Er zijn extra's mogelijk tegen normale prijzen. Ze staan niet bij de advertentie, dus ik zal ze hier niet noemen. Omdat het de eerste keer was heb ik geen extra's genomen. Een volgende keer wellicht wel, ook omdat de dames hier het daar toch echt van moeten hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan