Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien zat of stond zij enkel in het raam op de 'plaats van Vanessa en gebruikt zij een andere kamer dan die waar Vanessa ontvangt.Ik zag haar ook, maar ken haar niet. Ik vond het wel een beetje verwonderlijk eigenlijk dat er nu wel een andere dame op die kamer werkt, nu vanaf morgen Vanessa terug aan het werk gaat. Het was de eerste keer dat ik een andere dame daar zien werken heb tijdens Vanessa haar afwezigheid.
Dat denk ik niet, want het is het enige raam in dat pand met de kamer direct achter het raam. Het is dus onlogisch om dan via die kamer naar boven naar een andere kamer te gaanMisschien zat of stond zij enkel in het raam op de 'plaats van Vanessa en gebruikt zij een andere kamer dan die waar Vanessa ontvangt.
Smaken verschillen, gelukkig maar. Ik vind Vanessa helemaal niet de beste meesteres in het SKW.Vanessa is voor mij de beste meesteres die momenteel actief is in het skw. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik met veel andere meesteressen geen ervaring heb. Vooral omdat ze me qua uiterlijk en attitude totaal niets doen.
Je bent de laatste tijd zo een beetje negatief ingesteld, swtdisposition? Af en toe eens iets leuk of positief lezen is goed "voor de moral" .Smaken verschillen, gelukkig maar. Ik vind Vanessa helemaal niet de beste meesteres in het SKW.
En ik moet er eerlijk bij zeggen, ik heb ervaring met veel andere meesteressen.
Ben er vanmiddag geweest, zoals altijd goed en inderdaad haar borsten zijn weer wat groter…flinke E cup.Gisteren ben ik op bezoek geweest bij Vanessa. Gewoon TOP, Borsten waren nog ietsje groter. (100% naturel)
Een vriendelijke, spontane meid, die alles uit de kast haalt om haar klant te verwennen.
Bij haar altijd GOED!!!
Vanessa is de laatste tijd, vaak en zonder enkele regelmaat afwezig. Waarom????Ik vind dat ze tegenwoordig zeer onregelmatig aanwezig is.
Alleen abnormale sex dan ?Ze heeft me gezegd dat normal sex is niet meer mogelijk met haar. Heeft Iemand anders hetzelfd ervaring?
Ja, heel vreemd. Alleen 'kinky' sex , femdom etcAlleen abnormale sex dan ?
Wat doe het ertoe wat ze zegt tegen en doet met anderen ?Ze heeft me gezegd dat normal sex is niet meer mogelijk met haar. Heeft Iemand anders hetzelfd ervaring?