Genieter001
Wandelaar
- 45
- 03/09/21
- 25
![www.redlights.be](https://a.rl.be/photos/1600/1200/rnl/1451238/vanessa-20250113162240.jpeg)
Vanessa nieuw in Antwerpen.
Hi ik ben Vanessa, ben jij opzoek naar iets pittigs in je leven of juist een girlfriend experience ik heb alles in huis om jou een
![www.redlights.be](https://f.rstatic.be/rl/v2-icons/favicon/android-icon-192x192.png)
GA ER NIET NAARTOE !!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan je de ramp een beetje toelichting a.u.b?deze dame bezocht en was een ramp .
![]()
Vanessa nieuw in Antwerpen.
Hi ik ben Vanessa, ben jij opzoek naar iets pittigs in je leven of juist een girlfriend experience ik heb alles in huis om jou eenwww.redlights.be
GA ER NIET NAARTOE !!
Dan moet je absoluut zeker een recensieformulier invullen!deze dame bezocht en was een ramp
Oké, dan heb ik nog geluk gehad. Na lang wachten op haar reacties op mijn berichten had eindelijk een afspraak met haar gemaakt. Op de afgesproken tijd arriveerde ik en stuurde haar een bericht om te laten weten dat ik er was. Maar kreeg geen reactie. Na 25 minuten wachten in de kou ging ik terug naar huis. Later stuurde ze een bericht dat het was uitgelopen—waarschijnlijk een dubbele afspraak of zo. Het was echt niet fijn; mijn hele avond was verpest.De service was slecht; had voor een uur betaald en na 20 min 1ste maal gekomen en toen het einde voor haar...
afknapper en was daarnaast ook zeer arrogant !
wegblijven hier - men is gewaarschuwd
welke prijs had je afgesproken?Oké, dan heb ik nog geluk gehad. Na lang wachten op haar reacties op mijn berichten had eindelijk een afspraak met haar gemaakt. Op de afgesproken tijd arriveerde ik en stuurde haar een bericht om te laten weten dat ik er was. Maar kreeg geen reactie. Na 25 minuten wachten in de kou ging ik terug naar huis. Later stuurde ze een bericht dat het was uitgelopen—waarschijnlijk een dubbele afspraak of zo. Het was echt niet fijn; mijn hele avond was verpest.
150€/uur was het.welke prijs had je afgesproken?