Recensie Vanessa, Hoofddorp (vh Amstelveen, Eindhoven, Breda, Utrecht) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand wanneer ze weer naar Breda komt?
De laatste keer dat ze in Breda zat had ze haar oude prijs nog en vertrok ze al na 2 dagen naar Amstelveen. Daarna ging ze naar Eindhoven en nu zit ze helaas weer in Amstelveen
 
Ik heb begrepen dat het adres in Breda niet meer beschikbaar is. Maar volgens mij is er altijd een kans omdat de dames volgens mij ook vooraf nooit precies weten waar ze terechtkomen.
Vooralsnog zal je een stukje moeten rijden om van haar kunsten te mogen genieten;)
 
Dat is jammer 😔
Eindhoven is voor mij ruim een uur rijden als het verkeer meezit en Amersfoort anderhalf uur. Hopelijk heeft ze dan snel een nieuw adres in Breda. Zou beter zijn
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/581132-vanessa
Totale kosten (in euro)
120
Eigenlijk moet ik hier een kut review geven, zodat afspraak met haar maken wat makkelijker gaat. Want ik heb al wel eens eerder wat bericht, maar nooit kwam het ervan. Nou gisteren dus wel, En oh boy. De reviews kloppen. Tis een hele rustige, zachte lieve dame die de tijd voor je neemt.

Ontvangslocatie is wat gedateerd maar alle voorzieningen zijn netjes en bovenal schoon. Ze is echt de dame van de foto. Dus dat scheelt al de helft. Daarnaast geen verborgen kosten of iets en dat is tegenwoordig ook al een zeldzaamheid.

Bij binnenkomst wachtte ze me op in een mooi setje en zag ik al meteen die enorme jetsers. Ze is inderdaad wel wat ouder en dat zie je vooral in der gezicht. Echter maken der diensten en borsten het ruimschoots goed.

Er werd mij een douche aangeboden en dat is altijd prettig. Daarna kon de pret beginnen en ik zeg je een ding: we had fun. Deze dame is de queen of slowplay. Ze zal je niet aan stukken scheuren en heel wild en ruw te werk gaan. Maar vergis je niet, ze neemt zeker initiatief. Ik moet zeggen dat is ook altijd ene goed teken.

Ze is ook echt een lieverd want nadat ik gekomen was, keek ze me een beetje onderzoekend aan. Ik interpreteerde het als van: time to go, maar omdat het orgasme een tandje intensiever was dan normaal gesproken wilde ik ff extra tijd nemen om uit te puffen. Dus ik zei uit mezelf al iets in de trant van: nog even en dan ga ik. Ze zei gelijk oh no, i wasn't going to ask if you wanted a shower, i was going to ask if you would want a massage. Daar kan ik echt heel kort over zijn, dit is de beste massage die ik ooit heb gekregen door een dvp. Kwam echt in de buurt van een pro. Al met al dus een meer dan geslaagde date en ik kan niet anders dan alle positieve reviews beamen. Herhalingsgevaar is dan ook zeker daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan