Recensie Vanessa, Gent, Schepenenvijverstraat 19A/3 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net nog eens in Gent gepasseerd en bij vanessa en er letterlijk binnengewipt. Ze was me opgevallen met een nieuw lingerie setje (zwart) de maar toch in het nieuw. Ze droeg ook silver shining heels en ze deed teken om een praatje te doen. Ik ging op haar verzoek in en ze vroeg me hoe ik me voelde. Ik ben meteen met de deur in huis gevallen en haar aangesproken over bepaalde dingen die ik de vorige keer minder aan haar vond maar de rest hou ik liever tussen ons. Op de kamer was ze al meteen helemaal anders of laatstleden mijn bezoek en we praatten opnieuw veel en lachten veel. Precies of vanessa was herboren. Ze had totaal geen tijdsdruk en ik mocht uitgebreid haar lekkere borsten likken en zuigen. Erna nog eventjes elkaar geplaagd met het leuke voorspel en dan heb ik iets gedaan wat ik in feite nog nooit heb gedaan bij vanessa en heb haar heels afgedaan en spontaan haar teentjes beginnen zuigen en likken. Ze heeft dat precies graag want ze kwam er opgewonden van en ik mocht haar teentjes blijven likken en zuigen terwijl ze lekker als vanouds aan het pijpen was. Ze ging lekker diep en had zelfs het gevoel dat ze aan het deeptroaten was. Ze kwam helemaal los van haar teentjes te zuigen en ze vroeg na een paar minuten of ik haar doggy wou neuken. Wie wil er nu niet zo'n lekker kontje neuken terwijl ze met haar beide handen de spiegel vasthoud en je uitdagend zit te bekijken in de spiegel. Ik ben er gek van als ze dat doet en ik hou van het kijken ondertussen van haar lekker kontje dat ze in de lucht steekt en van naar haar knappe kopje ondertussen ook te kunnen genieten en van het zicht dat ze er lekker van geniet terwijl je daar sérieux haar lekker poesje zit te rammen. Ze geniet er echt van als je heel erg goed doorpompt en ik kwam dan ook na een tijdje klaar. Ze genoot ook nog duidelijk even na want ze liet hem er nog even in en erna kuiste ze mijn krokettje af. Zalige tijd beleefd met vanessa.
Normaal gezien ging ik haar niet bezoeken deze keer maar je moet verdorie al ne sterke mens zijn om zo'n lekker 😋 kontje te passeren en er niet naar te kijken laat staan als ze dan nog eens haar kontje naar u toe draait en een dansje doet. Dan kun je niet anders dan bezwijken en naar binnen gaan. En dan nog nog van haar knappe aangezichtje gezwegen 🤪🤩
 
Terug
Bovenaan Onderaan