Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThanks!! ik ben gelukkig niet naar haar gegaaan, de reden omdat zij €250 vroeg, ik wilde PZC en tongzoenen.Wegblijven hier, echt zo'n complete oostblok oplichtster! Had per app €200 afgesproken incl tongzoenen, pzc, cim en anaal, maar na betalen werd alles ontkend, ben ik 2 seconden waardeloos gepijpt en kon ik verder de tyfus krijgen. Uiteindelijk door haar piepjonge en wel heel erg lekkere "zusje" voor nog eens €150 redelijk gepijpt terwijl dit luie varken (foto's zwaar gedateerd) op haar telefoon lag te kijken. Stom van me en weggegooid geld, maar dat gebeurt dus als je door geilheid je kop verliest. Wees slimmer dan ik en trap hier niet in mannen!
Ik had ook even contact met haar via Whatsapp puur uit nieuwsgierigheid. Toen zei ze first come here then we speak. Terwijl ik om haar prijzen vroeg dus het was al gelijk een rode vlag voor mij. Misschien kun je nog een paar sterren review voor Kinky achterlaten? Niet elke wandelaar wandelt hier op dit forumWegblijven hier, echt zo'n complete oostblok oplichtster! Had per app €200 afgesproken incl tongzoenen, pzc, cim en anaal, maar na betalen werd alles ontkend, ben ik 2 seconden waardeloos gepijpt en kon ik verder de tyfus krijgen. Uiteindelijk door haar piepjonge en wel heel erg lekkere "zusje" voor nog eens €150 redelijk gepijpt terwijl dit luie varken (foto's zwaar gedateerd) op haar telefoon lag te kijken. Stom van me en weggegooid geld, maar dat gebeurt dus als je door geilheid je kop verliest. Wees slimmer dan ik en trap hier niet in mannen!
@admin topic mag denk ik naar Misstanden.
En dan titel wijzigen naar "Vanessa, Eindhoven (voorheen.....)".
Misschien had je dan beter een andere naam kunnen kiezenDone, svp volgende x topic rapporteren ipv mij taggen, ik ben niet de enige moderator
Door de eerste post te rapporteren, rapporteer je het topic.Sorry @admin . Gewoon een willekeurige post in het topic rapporteren is afdoende?
(Ik zag niet hoe het topic zelf te rapporteren).