Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe kan idd een zeer goede (langdurig indien je dat wilt) massage geven - beter als in een massage huis wat mij betreftToen nog echt goede massage.
Ik ben vorige week donderdag geweestJammer dat ze totaal niet reageert op de berichten....iemand nog één dezer dagen bij haar geweest?
Enig idee wanneer ze weer naar Breda komt?Nu in Eindhoven en gaat daarna naar Breda.Gewoon kinky.nl in de gaten houden.
Geen idee,ben er niet meer geweest.Ik hou veel van afwisseling.Enig idee wanneer ze weer naar Breda komt?
Is verder niet meer in Breda geweest. Was een tijdje offline en nu weer in Almere
Toen ik haar in april bezocht had ze het erover dat Breda "klaar" was. Blijkbaar is haar adresje daar niet meer beschikbaar.Enig idee wanneer ze weer naar Breda komt?
Is verder niet meer in Breda geweest. Was een tijdje offline en nu weer in Almere
Als zij op kinky staat, en dat staat ze nu, is zij zeker in NLZe reageert niet op berichten, denk dat ze helemaal niet aanwezig is in NL.
Misschien kan jij vragen waarom ze niet reageert.Of jij de enige die geen reactie krijgt
Ik ga niet over haar klantenbestand en aannamebeleid. Dat wil ik ook graag zo houdenMisschien kan jij vragen waarom ze niet reageert.
Dat zou heel jammer zijn. De laatste keer dat ze in Breda was wou ik afspreken maar toen was ze binnen 1 of 2 dagen al weg. Er werd in oktober nog gesuggereerd dat ze zou terugkeren naar Breda. Haar huidige locaties zijn voor mij helaas geen optieToen ik haar in april bezocht had ze het erover dat Breda "klaar" was. Blijkbaar is haar adresje daar niet meer beschikbaar.