Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk dat ze het rustig zal hebben als ze daar ook € 300 per uur blijft vragen. Kan me voorstellen dat ze daar in de echt grote steden nog wel mee weg komt, maar in de wat kleinere steden vind je toch maar weinig mensen die zo gek zijn zo'n bedrag te betalen? Lijkt mij...?Is nu in Enschede
Enschede is 20 min bij mij vandaan. Ik zou graag eens bij haar binnen wippen, maar dit ga ik echt niet betalen.Denk dat ze het rustig zal hebben als ze daar ook € 300 per uur blijft vragen. Kan me voorstellen dat ze daar in de echt grote steden nog wel mee weg komt, maar in de wat kleinere steden vind je toch maar weinig mensen die zo gek zijn zo'n bedrag te betalen? Lijkt mij...?
In theorie wel. Ga er maar vanuit, dat als je ⅓ meer vraagt, je meer dan 50% van je klanten verliest. Ze snijdt zich wat dat betreft, behoorlijk in d'r vingertjes.Tsja, als je 1/3 meer vraagt en je verliest 1/3 van je klanten heb je het rustiger en verdien je net zoveel……..helaas
In theorie wel. Ga er maar vanuit, dat als je ⅓ meer vraagt, je meer dan 50% van je klanten verliest. Ze snijdt zich wat dat betreft, behoorlijk in d'r vingertjes.