Recensie Vanessa, club Mabuhay 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Vaste klant
183
19/03/22
156
20
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Er bestond reeds een draad over een Vanessa bij Mabuhay (geen bericht meer sinds 2022), maar dit is toch een andere dame.
Mijn wekelijke tocht naar Mabuhay, rond 14.00 uur. Toen ik wou binnenrijden met de auto kwam er iemand aangewandeld van op straat die ook binnen ging. Dus even gewacht en dan binnengereden. Daar stonden drie auto's zodat ik wel dacht dat er weinig keuze zou zijn ...
Aangebeld. Ze beginnen me daar te herkennen want de gastvrouw (Anna) toonde een big smile. In de line up stond slechts één dame, Vanessa, die ik nog niet eerder had gehad. Maar ik twijfelde zeker niet, mooi bruin kleurtje, vrij grote borsten (c) en big ass (naturel??), maar zeker een mooi figuurtje. Ik vroeg aan Anna of ze de enige was die beschikbaar was en dat was inderdaad zo. Dat had Vanessa niet zo begrepen en was eigenlijk een beetje ontgoocheld omdat ze dacht dat ik niet tevreden was met haar ... Vermits ze enkel Spaans spreekt (zeer af en toe woordje Engels) en ik geen Spaans duurde het een tijdje vooraleer ik duidelijk had gemaakt dat ik zeer tevreden was met haar. Vanaf dan kusjes, zeer kief, big smile enz. Ze is net zoals de meeste andere meisjes goedlachs. Ze spreekt soms in het Spaans, maar meestal moet ik aangeven dat ik niet begreep. Maar daar trok ze zich weinig van aan en lachte dan.
Ze is vrij klein (1m65?) zodat het verschil toch merkbaar was toen ze naast bed met haar poep achterwaarts mijn piemel wou masseren ... Dat lukte omwille van het hoogteverschil niet zo goed zodat we al snel op bed belandden. eerst hadden we ons verfrist, inclusief mondwater.Ze begon met overal kusjes te geven, minder op mijn mond. Tot ik haar zei dat ik graag kus en daarna toch enkele schuchtere kusjes op de mond. De tong werd minimaal gebruikt.
Toen ze op bed lag, zag pas goed wat een mooi figuur ze had. Ze promootte zelf haar borsten (die er zeker mogen zijn) en ik heb ze dan ook fijn gekust. Ga er echter wel zachtaardig mee om. Ze heeft ook mooie lippen onderaan met een beetje uitstekende labia. Ze heeft me uitgebreid gepijpt, zonder condoom, en ik heb op bepaald ogenblik moeten zeggen om even te wachten. Toen ook gevraagd om me anaal een beetje te stimuleren, waarna ze prompt handschoentje aandeed en me met enkele vingers een prettig aanvoelende prostaatmassage gaf. Dan wordt mijn piemel steeds een beetje minder hard hoewel ze haar best deed met haar andere hand en mond om dit te verhinderen ...
Tijd om haar te likken. Ze deed een beetje olie op haar foef en ik kon haar intiem likken. Soms verdween er ook een vingertje van mij in haar vagina, vrij nauw. Daardooor kreeg ik terug een keiharde piemel en wou ik wel klaarkomen. Dat zag ze en vroeg hoe ik wou klaarkomen. Ik opteerde om over haar te komen en tot mijn verbazing ving ze alles op met haar hand, zodat het niet op bed zou komen. Ik lag immers niet over haar, maar zat op mijn knieën. Ze keek haar ogen uit omdat haar handje bijna te klein was om alles op te vangen :). Dat zei ze ook en ze moest weer breeduit lachen. Wat een aangename meid, en zo spijtig dat ik (bijna) geen Spaans spreek.
Daarna stelde ze voor voor een massage en ook dat deed weer eens deugd. Zo was mijn half uurtje weer om. Geen trio of twee meid meer genomen omdat ik zeer voldaan was. Dus weer een pareltje ontdekt! Dat is het fijne van telkens proberen om een nieuwe dame te nemen, je ontdekt veel!
Collega's, aarzel niet!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik besef nu pas dat ik nog geen review van haar heb, whoeps.

Bij deze kan ik kort samengevat vertellen dat ze een jonge dame van 34 is met een carré kapsel (rood geverft). Haar borsten zijn fake, had ze me verteld. Ze heeft ook veel tattoos.

Het is namelijk de tweede keer dat ze bij Mabuhay is. Had het zelfs niet gedacht dat ze nog terugkwam want ik miste haar wel.

Wat de seks betreft is ze top. Dankzij haar ken ik ondertussen nieuwe standjes.
Mits onze klik enorm sterk is mag ik in haar mond klaarkomen als ik wil. Ze spuuwt het daarna wel uit maar soit.

Zij gaat binnenkort terug naar Spanje en zal waarschijnlijk dan na een tijdje weer terug naar Mabuhay gaan.

Om de mannen een idee te geven hoe ze eruit ziet, ze lijkt verdomme fel op EVE, maar dan met rode haren.

@Frank3500 Volgende keer neuken he! 😉
 
Vorige week ook kennis gemaakt met vanessa..vond het een
Mindere ervaring. Ziet er best leuk uit, achterwerk is bijgewerkt en de borsten ook, littekens goed zichtbaar onderkant…alles voelde zeer plichtmatig aan, gebruikt een rare spray als massageolie, pijpte amper 2 minuutjes en wou ze jasje al aantrekken…taalbarière maakt het natuurlijk niet
Makkelijk om aan te geven wat jij/zij leuk vind. Na 2 standjes zaakje laten schoonmaken en na 15 min terug in de auto. Jammer, zag er bij de voorstelling leuk uit, maar teleurstellend…
 
Spijtig voor Danny. Ben een beetje verwonderd omdat ze in Mabuhay steeds hun half uur vol maken met een massage nadat je bent klaargekomen. De littekens had ik zelf niet eens gezien ... Zo zie je maar. Bij mij gebruikte ze alleszins een echte massageolie, maar die zal dan op zijn.
Nu ja, volgende keer beter zou ik zeggen. Voor 50 euro kan je niet altijd geluk hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan