Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZijn jullie wel zeker dat het om Jasmine gaat? Want Jasmine heeft geen tatoeages, enkel een navel- en tongpiercing.ze is een meisje met lang, zwart haar, tatoeages en normale borsten maar met een laag gewicht. Nogmaals mijn excuses voor de verwarring
Bedankt SKW WalkerVanessa was vandaag terug present (dagshift)
Ik moet er regelmatig mijn post halenBedankt SKW Walker
Doe jij iets aan je schrijf gebruik !!! ONLEESBAARVandaag eens bezocht van dichtbij heeft ze een heel mooi gezicht maar van schmink ben ik minder fan van voor mij naturel.Als ze haar kleren uit deed kreeg ik de schrik van mijn leven die borsten ge hebt lelijk maar daar bestaat geen categorie voor .pijpen was goed on top wat te brut maar ik denk el dat ge ze kunt sturen voor het wat langzaamaan te doen . Voor de rest deed ze goed mee .Het een goede ervaring maar dat zo weinig klanten ziet is toch wel door die borsten.Als ge dit beroep doet moet ge daar toch iets aan doen .
Het is wat Vlaams, maar prima te lezen of te begrijpen hoorDoe jij iets aan je schrijf gebruik !!! ONLEESBAAR
Ze zal dat van uw lijf misschien ook vindenVandaag eens bezocht van dichtbij heeft ze een heel mooi gezicht maar van schmink ben ik minder fan van voor mij naturel.Als ze haar kleren uit deed kreeg ik de schrik van mijn leven die borsten ge hebt lelijk maar daar bestaat geen categorie voor .pijpen was goed on top wat te brut maar ik denk el dat ge ze kunt sturen voor het wat langzaamaan te doen . Voor de rest deed ze goed mee .Het een goede ervaring maar dat zo weinig klanten ziet is toch wel door die borsten.Als ge dit beroep doet moet ge daar toch iets aan doen .
Is er al 2 maanden nietNope maar velen zijn nog op vakantie en Vanessa werkte beperkt en vaak vroeg in de middag weg. Ik ben er binnenkort vroeger op de dag en zal voor je kijken
NeeZou de dame met het brilletje Vanessa kunnen zijn?