Recensie Vanessa, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ABCDEFG

Vaste klant
105
29/08/21
88
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5336637-vanessa
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vriendelijke dame, dame van de foto's. Lekker lijf.
Pijpen was OK, zeker niet zoals op dat filmpje, waar ik op hoopte. 50 euro extra voor zonder condoom.
Intiem was matig, strak kut condoom met veel glijmiddel, het bekende handje en mocht niet helemaal erin omdat ik "groot" ben.
Condoom maar volgespoten en vertrokken, ondanks dat ik voor een uur had betaald.
Ervaring 6/10, herhalingsgevaar 0.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5336637-vanessa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week Vanessa bezocht in Almere. Het is zeker de dame van de (bewerkte) foto's. Op de video's is haar gezicht niet te zien, dus dat is een twijfelgevalletje. Ik zie haar al jaren online voorbij komen, maar bezoeken kwam er nooit van, misschien omdat de recensies ook niet denderend zijn. Wel eens met haar bekende collega vriendin Renata een date gehad. Zij is inmiddels gestopt met dit werk zei Vanessa, maar het rondreizende clubje bestaat nu nog uit 2 andere dames, die verdacht veel op elkaar lijken ;)

Vanessa heeft heerlijke silicone borsten waar je lekker mee kan spelen, maar dat is het dan ook wel. Ze is aardig en vrolijk maar het is puur business. Verwacht zeker geen GFE of wat dan ook. Alles kost extra en ze doet er alles aan om je zo snel mogelijk weer weg te krijgen. Maar als je dat weet, niet in de upsells trapt en komt voor het plaatje, dan is het oké.
 
I was in love with her boobs but never dare to visit her because of her expensive extra prices.... 100€ for CIM? 50€ kissing? Also the question is how much photoshop is that.
Of course I could just pay 200€ to fuck her but the whole experience might go down... If I have to pay 200€ just to fuck it would be cheaper to go the window girls.
 
Terug
Bovenaan Onderaan