• Het ziet er vooralsnog naar uit dat de problemen bij onze provider zijn verholpen.

Valse recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doorwipper

Stamgast
484
27/10/21
373
24
Kom vandaag al 4 reviews tegen waar een new-bie (net paar dagen een account) een lovende recensie schrijft over een dame die al eerder elders wordt beschreven als zeer matig of slecht. Vaak hun eerste recensie. Dacht dat er enige controle was om dit forum enigszins zuiver te houden, wordt zo een bende. Negeren jullie ook een New Bie?

Misschien handig om te zeggen welke dame het betreft
Onder andere deze:

En deze:

Sja waar dacht je aan? Voordat je je eerste gerecenseerde date hebt een moderator uitnodigen om getuige te zijn van de daad?

Je kan een IP adres check doen maar daar houdt het wel mee op.
Daar heb je een punt maar hou het wel bij meerde recensies voor uit uit ga dat het ook betrouwbaar is en ja de tekst zegt vaak ook al boekdelen

Daar heb je een punt maar hou het wel bij meerde recensies voor uit uit ga dat het ook betrouwbaar is en ja de tekst zegt vaak ook al boekdelen
Oh ik ben het met je eens dat er hier en daar ontzettend verdachte recensies zijn. En inderdaad een newbie status helpt dan niet. In m'n hoofd bestempeld ik wel eens bepaalde recensies als onbetrouwbaar.

Maar tis allemaal vrij moeilijk hard te maken.

Ik heb me vaak ook al de vraag gesteld bij sommige recensies.

Meestal is het hun enige bericht en recensie + nieuw account.

Heb ook al DMs gehad met mensen die me een dame pushen omdat ze zooo goed zou zijn, maar ze hebben geen eens berichten of recensies.

Onder andere deze:

En deze:
Het eerste is geen recensietopic en de tweede is een eerste recensie van de betreffende dame.
Omdat er geen andere recensies zijn en geschreven door een newbie zou ik er niet teveel waarde aan hechten, maar of het een valse recensie is, is ook niet zeker.

Oh ik ben het met je eens dat er hier en daar ontzettend verdachte recensies zijn. En inderdaad een newbie status helpt dan niet. In m'n hoofd bestempeld ik wel eens bepaalde recensies als onbetrouwbaar.

Maar tis allemaal vrij moeilijk hard te maken.
Je hoeft toch helemaal niks 'hard' te maken... (nu, ja... behalve 'je weet wel')
Je kijkt gewoon naar meerdere recensies... en maakt zelf je beslissing. En... 'in case of doubt... there is no doubt'! Gewoon mijden! Makkelijk toch!

Je hoeft toch helemaal niks 'hard' te maken... (nu, ja... behalve 'je weet wel')
Je kijkt gewoon naar meerdere recensies... en maakt zelf je beslissing. En... 'in case of doubt... there is no doubt'! Gewoon mijden! Makkelijk toch!
Klopt wij pikken ze er zo uit maar andere forumleden die hier nieuw zijn weten dat misschien nog niet en geloven die neppe recensies.

Terug
Bovenaan Onderaan