Roderick1404
Stamgast
Yep in het verleden (telefonisch) contact gehad met deze dame
Allerlei wilde plannen
Maar niet op in gegaan
Allerlei wilde plannen
Maar niet op in gegaan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is nu 1 uur 200,- en 2 uur 400,-Deze 'dame' vraagt 200 euro voor 30 minuten en 400 euro per uur! De klanten komen zeker in hele dure bolides naar haar toe? ALS ze dan een slechte dag heeft, ben je in ieder geval meteen 200 euro (!) kwijt!
Wees gewaarschuwd, ze neukt Jan en alleman bare. Ik zou daar extra opletten. Tenzij natuurlijk specifiek voor die bareseks gaat, dan wens ik je succes.Morgen ga ik langs ben benieuwd
Ja inderdaad. Heb gezegd met condoom.Wees gewaarschuwd, ze neukt Jan en alleman bare. Ik zou daar extra opletten. Tenzij natuurlijk specifiek voor die bareseks gaat, dan wens ik je succes.
Dit heeft me doen besluiten niet te gaan.Dan nog moet je opletten. Ik heb het meegemaakt met haar dat terwijl ze plaats neemt achter je het condoom weer van haar pik haalt. Kan geen kwaad zegt ze dan omdat ze prep gebruikt…
Komt ze klaar ook ?Vandaag geweest bij Valery (nu Hanna) & ben lekker bare geneukt. Ze is heel knap, constant geil, dominant en een heerlijke pik. Zij heeft mij in allerlei standjes hard genomen & het was het geilste wat ik in jaren heb meegemaakt. Ik ga 100% terug! 10/10
Bare dus onveilig niet direct een aanrader toch?Komt ze klaar ook ?
Hangt ervan af, of je PrEP gebruikt, of niet.Bare dus onveilig niet direct een aanrader toch?
Blijft op bepaalde fronten onveilig Zeker als de dame aan niet bare klanten niet doorgeeft dat er bare geneukt wordtHangt ervan af, of je PrEP gebruikt, of niet.