Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLinkje van "afspraakjes" lukken niet, denk ik ... ga naar "afspraakjes" en zoek op "venus" of "kruishoutem" en je bent er ...linkje zou handig zijn...
idd!Linkje van "afspraakjes" lukken niet, denk ik ... ga naar "afspraakjes" en zoek op "venus" of "kruishoutem" en je bent er ...
En al contact mee gehad ? Is da valerie deprez op mail ?Iemand ervaring met deze blonde dame die al enkele jaren op "Afspraakjes" adverteert voor dates (als Valerie) en nu ook een zakenman-sugar daddy zoekt (als Venus) ?
Voor die 500 mocht je een voorstel doen van verwachte tegenprestatie.Ik ken ze niet , heb eens gemaild en foto gekregen zeker 5 maand terug .vond mooie dame , ma 500 is er toch wel over ze
Hey weet er iemand naar waar ze is en onder welke naam ze nu werkt ?Allemaal wel waar wat jullie zeggen, maar ben eerder op zoek naar iemand die in het verleden met "Valerie" al eens heeft afgesproken en wat hiervan dan de ervaring was …