WHEM Valerie Poederlee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ze heeft ooit bij Alexandra massage gewerkt.
Ben toen in de tijd een paar keer geweest bij haar. Was een super massage met veel overgave.
Dus ik was blij dat ze terug begonnen is.
Maar…
Ze heeft voor mij toch veel van haar pluimen verloren. Je ziet en merkt toch dat ze enkele jaren eruit is geweest. Ze is ook veel dikker dan op de foto's denk wel 10 kilo meer en haar massage was ook een slechter dan enkele jaren geleden..
Echt zonder gevoel of plagen
Oraal was met condom misschien 2 min totaal zonder gevoel. Heeft ze met de hand verder gedaan precies dat ze een koe aan melken was. Je merkt dat ze het gewoon doet voor het geld. 1 uur betaald 40min terug buiten. Vroeger Top nu echt een Flop. Maar dat is mijn mening. Nooit of nooit ga ik nog terug naar Sandra Sterling massage..
Zonde van het geld.
Gr

Ja ze heeft ooit bij Alexandra massage gewerkt.
Ben toen in de tijd een paar keer geweest bij haar. Was een super massage met veel overgave.
Dus ik was blij dat ze terug begonnen is.
Maar…
Ze heeft voor mij toch veel van haar pluimen verloren. Je ziet en merkt toch dat ze enkele jaren eruit is geweest. Ze is ook veel dikker dan op de foto's denk wel 10 kilo meer en haar massage was ook een slechter dan enkele jaren geleden..
Echt zonder gevoel of plagen
Oraal was met condom misschien 2 min totaal zonder gevoel. Heeft ze met de hand verder gedaan precies dat ze een koe aan melken was. Je merkt dat ze het gewoon doet voor het geld. 1 uur betaald 40min terug buiten. Vroeger Top nu echt een Flop. Maar dat is mijn mening. Nooit of nooit ga ik nog terug naar Sandra Sterling massage..
Zonde van het geld.
Gr
Ben zelf ook niet bij Sandra Sterling geraakt, ging vroeger heel graag bij Senna.
Nu moet ik wel zeggen als je met Sandra stuurt, is ze wel heel vriendelijk. Geeft ook alle info.
Iets houdt me echter tegen. Ik ben bang dat ze niet zo goed als Senna gaat zijn. Ik weet niet waarom ik dat gevoel heb.

Is ze gestopt? Ik vind haar advertentie niet meer terug en staat ook niet meer op de site van Sandra Sterling. Was eigenlijk van plan eens te proberen, maar was er nog niet van gekomen.

Terug
Bovenaan Onderaan