jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/5502857-valerie
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Enige tijd terug Valerie bezocht. Contact leggen ging vlot en na het maken van een afspraak heb ik ook een deposito betaald. Dit is nodig om met haar een date te hebben (staat ook netjes op haar adv.).
Het is de dame van de foto's een digital maker/content dame (nieuwe synoniem voor webcam girl). Wat betreft de date samengevat, ik vond de date ansicht voldoende, dame werkt een professionele programma af, date was dan ook meer deen PSE achtige dan GFE. Valerie zit er leuk uit en is duidelijk ervaren en weet wat ze doet. Pmc vond ik helaas tegenvaller (had meer verwacht gezien haar online content), seks in verschillende standjes was wel beter, haar poes voelde lekker aan. Echter, omdat je bij haar voor veel regulierte services zeer hoge bedragen moet betalen zal het voor mij bij een eenmalige bezoek blijven.
Het is de dame van de foto's een digital maker/content dame (nieuwe synoniem voor webcam girl). Wat betreft de date samengevat, ik vond de date ansicht voldoende, dame werkt een professionele programma af, date was dan ook meer deen PSE achtige dan GFE. Valerie zit er leuk uit en is duidelijk ervaren en weet wat ze doet. Pmc vond ik helaas tegenvaller (had meer verwacht gezien haar online content), seks in verschillende standjes was wel beter, haar poes voelde lekker aan. Echter, omdat je bij haar voor veel regulierte services zeer hoge bedragen moet betalen zal het voor mij bij een eenmalige bezoek blijven.