- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Squirting
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3404463-valeria
- Totale kosten (in euro)
- 280
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De beschrijving op kinky interesseerde me echt, maar er waren geen beoordelingen. Het is haar eerste keer in Nederland, denk ik. Hoe dan ook, ik besloot het risico te nemen en mezelf te gaan bezoeken.
Deze keer hadden mijn instincten gelijk!
Ze is het meisje van de foto's, maar ze is beter in persoon. Op de foto's lijkt ze ouder. Valeria heeft een mooi lichaam, mooie kont en poesje.
Nadat het financiële gedeelte achter de rug was, en een korte bui, zijn we begonnen, en ze ging van 0 km/u naar 100 km/u in een seconde.
Diep tongzoenen, met wijd open mond, mijn tong zuigen, mijn lippen bijten. Seks was ook geweldig, ik hield van pijpen, anaal en alles. Met rimmen wordt ze gek, inclusief de ballen en zo, op een gegeven moment zat mijn hurken onder het speeksel.
Ik heb extra betaald voor anaal, cim en spuiten. De eerste twee waren heerlijk, ze stopt pas met pijpen als je klaar bent met klaarkomen. Helaas kon ik haar niet laten spuiten, of zij kon niet spuiten, maar ik was zo blij dat ik er niet eens aan dacht om geld terug te vragen.
Ze voelde zich een nymfomane vriendin
Wat is slecht?
Niet veel. Ik had graag overgespoten willen worden, misschien de volgende keer.
Het huis waar ze verblijft is raar, in Amsterdam Noord. Het is geen appartement maar een huis in een woonwijk, het huis is dringend aan renovatie toe, maar het is schoon en de douche werkt.
Ze spreekt ook niet veel Engels, maar conversatie behoort niet tot mijn behoeften.
Zal ik terugkeren?
Ze zegt dat ze hier tot 17 juli zal zijn, tenzij er iets gebeurt, ga ik 100% terug.
Als je gaat, smeek ik je: wees aardig en respectvol, maak haar gelukkig, zodat ze terugkomt!
Deze keer hadden mijn instincten gelijk!
Ze is het meisje van de foto's, maar ze is beter in persoon. Op de foto's lijkt ze ouder. Valeria heeft een mooi lichaam, mooie kont en poesje.
Nadat het financiële gedeelte achter de rug was, en een korte bui, zijn we begonnen, en ze ging van 0 km/u naar 100 km/u in een seconde.
Diep tongzoenen, met wijd open mond, mijn tong zuigen, mijn lippen bijten. Seks was ook geweldig, ik hield van pijpen, anaal en alles. Met rimmen wordt ze gek, inclusief de ballen en zo, op een gegeven moment zat mijn hurken onder het speeksel.
Ik heb extra betaald voor anaal, cim en spuiten. De eerste twee waren heerlijk, ze stopt pas met pijpen als je klaar bent met klaarkomen. Helaas kon ik haar niet laten spuiten, of zij kon niet spuiten, maar ik was zo blij dat ik er niet eens aan dacht om geld terug te vragen.
Ze voelde zich een nymfomane vriendin
Wat is slecht?
Niet veel. Ik had graag overgespoten willen worden, misschien de volgende keer.
Het huis waar ze verblijft is raar, in Amsterdam Noord. Het is geen appartement maar een huis in een woonwijk, het huis is dringend aan renovatie toe, maar het is schoon en de douche werkt.
Ze spreekt ook niet veel Engels, maar conversatie behoort niet tot mijn behoeften.
Zal ik terugkeren?
Ze zegt dat ze hier tot 17 juli zal zijn, tenzij er iets gebeurt, ga ik 100% terug.
Als je gaat, smeek ik je: wees aardig en respectvol, maak haar gelukkig, zodat ze terugkomt!