Recensie Valeria, Den Haag, Doubletstraat 75 k6 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80+20
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wilde een uurtje stoeien met de Russische Natalia/Editha uit de Geleenstraat, maar die vroeg er 250 euro voor.
Omdatbik geen geldboom heb, maar even verder. Omdat de Geleen verder aardig doods was op de maandagmiddag, maar doorgelopen naar de Doubletstraat. Ook daar was de keuze niet reuze en net toen ik er de brui aan wilde geven, zal ik Valeria op 75 K6. Ze sprak Engels (altijd een voordeel) en zag er goed uit.In eerste instantie dacht ik dat het een dame uit Afrika was, maar ze komt uit Cuba. Een half uurtje (80 euro + 20 euro tipgeld) besteld. Na wat inleidende schermutselingen (zoenen kon, maar alleen met gesloten mond) bleek al snel dat Valeria een goed keuze was. Gewillig, leuk lachend en een prima figuur. Begon haar heel voorzichtig te vingeren en al snel werd ze stil, met wat lichte kreuntjes. Na 10 minuten kwam ze geweldig klaar en moest even tot rust komen. Daarna was ik aan de beurt en begon ze me heerlijk te pijpen (en condoom). Lang hield ik dit niet vol en al snel kwam ook ik. Daarna maakte Valeria het af met een heel serieuze massage. Alles bij elkaar een heerlijk half uurtje. Zou haar graag uitnodigen voor een Overnight in een hotel…..

Terug
Bovenaan Onderaan