Ik ben er ook geweest en inderdaad heeft ze graag dat je niet teveel geluid maakt, maar van een stiltegebod is zeker geen sprake. Bovendien houd ik wel van het geheimzinnige en stiekeme haha. Tot zover de introductie van mijn recensie.
Wat ik wil melden is dat na 12 jaar op avontuur gaan ik *eindelijk* weer eens kan zeggen dat ik een geweldige date heb gehad. Een op-en-top vrouw, lief en knap gezicht, een geweldig lichaam, en waarbij veel mogelijk is.
Na de douche ging ik op bed zitten waarna ze lekker staand tegen me aan kwam rijden. Ze had een erg sexy zwart setje en dito nylons aan. Het miniscule stringetje recht voor me maakte me direct gek.
Tongzoenen, pijpen, beffen en rimmen in alle mogelijke standjes, ik kon m'n geluk niet op. Ook m'n ballen en verder kwamen aan de beurt. En ondertussen bleef ze me geil aankijken.
Eerste standje was zij on top. Ze schoof zichzelf vakkundig op mijn prikpaaltje en zo hebben we even lekker gebumst, met haar heerlijke borsten en harde tepels boven mijn gezicht. Daarna overgegaan naar doggy, waarbij ik haar kontgaatje lekker mee masseerde en zij haar eigen klitje bewerkte. Mijn hemel wat een heerlijk uitzicht.
Ik had geen discipline meer om het uit te stellen dus ik explodeerde letterlijk in haar.
Daarna heeft ze me nog even een lekkere massage gegeven. Nog een keer gedoucht en enigszins duizelig haar (zeer nette) appartement verlaten.
Ze werkt elke keer zo'n twee weken met tussenpozen van enkele maanden, en ik geloof dat ze morgen weer vertrekt voor een tijdje.
Als ik m'n zakgeld nog niet allemaal had uitgegeven was ik er straks weer naartoe gesneld.
Just my 2 cents '-)