- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Cupmaat
- E+
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8001270-valeria
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Hele mooie foto's van een zeer zeer aantrekkelijke vrouw. Eigenlijk te mooi om waar te zijn.
Laat ik maar weer met de deur in huis vallen, ze is het echt. De tweeling is echt zo groot en de rest klopt ook. Eenmaal haar bh uitgedaan, viel mijn mond open. Echt veel groter dan ze in de eerste instantie leken. Puur natuur en heerlijk zacht en soepel.
De locatie is gemakkelijk te bereiken, ook vanaf de snelweg. Parkeren is niet gratis, maar ook niet erg kostbaar. Voldoende plek aanwezig in elk geval. De sanitaire voorzieningen zijn ronduit goed. Helaas geen thermostaatkraan, ha ha. Pas goed op met afstellen.
Heerlijk knuffelen, pussysliden en afgesloten met 69 tot het eind. Daarna een prima massage gehad. Valeria is knap sterk in haar handen en ze kan dus ook goed kracht zetten. Een gewone massage is niet te beoordelen, dus maar even zo. Vijf sterren.
Conclusie, Valeria verdient zeker het Girlsreview predicaat.
Ps, ik vul toch een E-cup in. Ze leken mij groter dan de geadverteerde D.
Laat ik maar weer met de deur in huis vallen, ze is het echt. De tweeling is echt zo groot en de rest klopt ook. Eenmaal haar bh uitgedaan, viel mijn mond open. Echt veel groter dan ze in de eerste instantie leken. Puur natuur en heerlijk zacht en soepel.
De locatie is gemakkelijk te bereiken, ook vanaf de snelweg. Parkeren is niet gratis, maar ook niet erg kostbaar. Voldoende plek aanwezig in elk geval. De sanitaire voorzieningen zijn ronduit goed. Helaas geen thermostaatkraan, ha ha. Pas goed op met afstellen.
Heerlijk knuffelen, pussysliden en afgesloten met 69 tot het eind. Daarna een prima massage gehad. Valeria is knap sterk in haar handen en ze kan dus ook goed kracht zetten. Een gewone massage is niet te beoordelen, dus maar even zo. Vijf sterren.
Conclusie, Valeria verdient zeker het Girlsreview predicaat.
Ps, ik vul toch een E-cup in. Ze leken mij groter dan de geadverteerde D.
Laatst bewerkt: