Recensie Valeria, Brugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
19/02/25
1
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-venezuelan-party-girl-in-your-city.html
Totale kosten (in euro)
50

^ Dit is haar echte profiel.
Maar zij probeert ook klanten te lokken met deze fake profiel:

Toen ik daar aankwam zag ik dat het een "bait" en was al van plan om weg te gaan maar zij begon aantastelijk te doen en toonde haar tetten :p Kortom zij heeft mij overtuigd om te blijven. Zij heeft heel veel beloofd, maar vanaf dat zij het geld heeft gekregen werdt zij plots koud en vijandelijk en wilde zij niets meer doen.
Ik heb 150 betaald voor een uur. Geen voorspel, niets... moest direct op het bed gaan liggen en zij probeerde mij een bj te geven met een condoom. Zij werd kwaad toen ik aan haar borsten kwam... en op dat moment had ik er echt genoeg van ('t heeft mss nog geen 5 min geduurd) en ik vroeg mijn geld terug. Zij werd agressief en zei dat het niet mogelijk was. Toen ik zei dat ik de politie ging bellen, ging ze haar tranny vrienden halen uit een andere kamer. Dan nam ik mijn gsm en belde gewoon de polite. Terwijl ik aan het bellen was brachten zij mijn cash terug lol...
De fotos op haar profiel zijn ook zwaar bewerkt. In het echt is zij veel lelijker.
Mijn ergste ervaring tot nu toe.

Wat ik hieruit geleerd heb wil ik nog even met jullie delen:

* Blijf NOOIT als het een fake profiel blijkt te zijn.

* Hoeren die eerlijk hun willen doen, gaan gewoon kalm en vriendelijk doen. Vertrouw op je intuitie / emoties. Let heel goed op hun non-verbale / body language. Als je VOELT dat er iets niet goed zit, dan zal dat waarschijnlijk ook zo zijn.

* Als je van plan bent om langer te blijven, bijvoorbeeld voor een uur. Betaal nooit het volledige bedrag op voorhand. Vraag of het mogelijk is om te blijven voor 15 minuten en dan verlengen als alles goed gaat. Voor de meesten is dat ok. Zo loop je minder risico om gescamd te worden.

* Als je van plan bent om langer te blijven, bijvoorbeeld voor een uur. Betaal nooit het volledige bedrag op voorhand. Vraag of het mogelijk is om te blijven voor 15 minuten en dan verlengen als alles goed gaat. Voor de meesten is dat ok. Zo loop je minder risico om gescamd te worworden
Als je echt een uur wilt blijven moet je niet voor 15min boeken want dan krijg je heel andere service.
Bij 15min zul je meteen aan de slag moeten en wordt vaak ook geen of weinig voorspel toegestaan.
Bovendien zal de dame niet een uur gereserveerd hebben en kan na 30min de volgende klant er staan.
Je kunt natuurlijk wel half uur boeken en als goed bevalt na tijdje vragen of je uur mag blijven.
Andersom werkt ook niet he.
Uur boeken en na half uur deel van je geld terug vragen omdat je klaar bent en niet meer kunt.

Snap punt wel, beter te weinig dan te veel boeken voor het geval het tegenvalt.

Terug
Bovenaan Onderaan