Recensie Valeria, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didyouseeme

Vaste klant
136
12/12/21
232
49
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2325862-valeria
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was vandaag weer zo een dag dat ik weer zin had in een lekkere trans, helaas waren mijn favorieten momenteel niet aanwezig.
Dus ben maar op kinky gaan zoeken en kwam Valeria tegen… wat zal ik zeggen ik keek naar haar foto's en mijn kleine vriend begon al te steigeren!

Haar een appje gestuurd in de middag en kreeg pas tegen een uur of 8 reactie, gelukkig had ze rond 10e nog tijd.
Eenmaal aangekomen in amsterdam doet ze de deur open doormiddel van een touw die ze aan de beneden deur heeft vast gemaakt.
Eenmaal boven stond er een kleine schattige trans/travo blond beugel en het gezicht van een engel en een lekker strak en geil wit lingeriesetje.
Ze heeft mooie billen en ik liep met een grote grijns achter haar aan naar haar kamer.
Financiële gedeelte even afronden en het feest kon beginnen ze heeft me heerlijk lang gepijpt en toen was het eindelijk tijd om los te gaan op haar kont!
Condoom om glijmiddel op haar ster en ik ben los gegaan pff zweten en hijgen na 15 minuten rammen, geile snoeper dat ik ben liet ik mijn hand over haar kruis glijden… tja wat zal ik zeggen ze zat niet aan haar eigen staaf maar die was door het stoten op volle oorlog sterkte gekomen in dat veelste strakke stringetje haha!
Toen ging ze op haar rug liggen en heb ik haar nog even in missionaris geneukt tot dat ik op schieten stond condoom eraf getrokken en haar kleine lichaam voorzien met wat stralen zaad!

Helaas spreekt ze amper engels en moest ik communiceren doormiddel van een translator, als je Spaans spreekt dan heb je een streepje voor.
Na onze sessie hebben we nog een minuut of 20 volgemaakt met onze telefoon en translator.
Super schattige en aardige trans, helaas zoende ze niet en heeft ze geen borsten die in de toekomst wel komen, en als die er zijn dan ga ik zeker terug!

Terug
Bovenaan Onderaan