- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4187827-valentina
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Valentina ontvangt nu ongeveer een maand in Utrecht en blijft dat doen tot de "klantenstroom" minder wordt. Dit heeft zij mij vorige week verteld. Het lijkt een bedrijven terrein waar zij ontvangt maar er staan een aantal "kantoor" gebouwen die zijn ingericht voor kamerverhuur. Ziet er allemaal heel erg netjes uit.
Valentina is een hele lieve vrouw. Vriendelijk en zacht. Ze praat wat minder goed Engels en mijn Braziliaans is ronduit slecht. Ik heb een heerlijk uurtje met haar doorgebracht waarin wij lekker hebben gevreeën. Zij heeft mij tweemaal oraal naar een hoogtepunt gebracht en ik haar ook. Geen intiem omdat ik dat niet wilde. Lekker geknuffeld en zij heeft mij een beetje gemasseerd, dat stelde niet veel voor. Was wel een beetje verbaasd dat ik voor pijpen zonder condoom moest bijbetalen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Valentina is een hele lieve vrouw. Vriendelijk en zacht. Ze praat wat minder goed Engels en mijn Braziliaans is ronduit slecht. Ik heb een heerlijk uurtje met haar doorgebracht waarin wij lekker hebben gevreeën. Zij heeft mij tweemaal oraal naar een hoogtepunt gebracht en ik haar ook. Geen intiem omdat ik dat niet wilde. Lekker geknuffeld en zij heeft mij een beetje gemasseerd, dat stelde niet veel voor. Was wel een beetje verbaasd dat ik voor pijpen zonder condoom moest bijbetalen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.