Didyouseeme
Vaste klant
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/mannen/prive-ontvangst/amsterdam/6913127-valentina#overview
- Totale kosten (in euro)
- €100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vandaag had ik weer eens zin om goed leeg gezogen te worden door een TS.
Gebeld met Valentina en ik kon een uur later terecht.
Aangekomen werd er niet meer gereageerd… kwartier later toch bericht en terug gereden.
Eenmaal binnen beetje teleur gesteld Valentina haar foto's zijn veelste erg opgefleurd want ze is toch echt een femboy en niet echt mijn smaak, toch maar uitgekleed en ben gaan liggen. Ze begon met pijpen het dat kan ze super goed, zo goed zelfs dat ik na 10 minuten kreunend ben klaar gekomen en het was gelijk over en uit.
Valentina is erg aardig, maar haar lichaam was voor mij het echt niet geen tieten en haar billen voelden vrij harig aan.
Toen ik binnen kwam wou ze als eerst een joint draaien…hierbij laat ik het en geef haar maar toch een voldoende.
Gebeld met Valentina en ik kon een uur later terecht.
Aangekomen werd er niet meer gereageerd… kwartier later toch bericht en terug gereden.
Eenmaal binnen beetje teleur gesteld Valentina haar foto's zijn veelste erg opgefleurd want ze is toch echt een femboy en niet echt mijn smaak, toch maar uitgekleed en ben gaan liggen. Ze begon met pijpen het dat kan ze super goed, zo goed zelfs dat ik na 10 minuten kreunend ben klaar gekomen en het was gelijk over en uit.
Valentina is erg aardig, maar haar lichaam was voor mij het echt niet geen tieten en haar billen voelden vrij harig aan.
Toen ik binnen kwam wou ze als eerst een joint draaien…hierbij laat ik het en geef haar maar toch een voldoende.
Laatst bewerkt: