WHEM Larissa/Natasha/Valentina, Brugge/Kortrijk/Oostende/Torhout/Zedelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maverick

Wandelaar
81
10/04/23
54
10

Iemand al geweest? Goed alternatief voor Jessy die ook in Torhout ontvangt?

Ik ben er al geweest - nogal teleurstellende date. Was ook mijn eerste keer met een Russische en als we gaan spreken over wat typerend is voor bepaalde nationaliteiten dan klopt het koude, kille aspect hier volledig. Ze doet het uit noodzaak om een centje te verdienen. Kamer is superklein, nul qua inrichting en gewoon een tv aan de muur waar alleen maar russische tv op speelt.
Initieel had ik gevraagd per bericht of ze sfeer muziek kon voorzien. Antwoord was positief maar eens daar kwam er niets van in huis. Dus gewoon muziek zou al een sfeer kunnen creëren, maar dat heeft ze niet eens door omdat haar ingesteldheid er gewoon niet is.

Ik ben niet zot van de Russische taal (zij die al gewerkt hebben met Russen zullen perfect begrijpen waarom) dus dat hielp alvast niet. Verder ook geen inzet van haar kant om je echt op je gemak te maken.

Zoals je kan lezen in haar bericht heeft ze wel een beetje een voorkeur voor een bepaalde klant. Ik voldeed volledig aan die beschrijving maar heeft me dus totaal niets opgebracht. Dan stel ik me de vraag wat iemand zal ervaren die niet voldoet aan de beschrijving.

Uiteindelijk werd de tijd ook niet uitgedaan. Was gewoon zonde van het geld...

Waarom had ik geen recensie gemaakt over haar? Het is niet dat ze slechte bedoelingen heeft. Ze is gewoon nog te nieuw in de sector, nog niet helemaal comfortabel met haar nieuwe situatie in België en moet dus nog veel leren.

Iemand al geweest? Goed alternatief voor Jessy die ook in Torhout ontvangt?
Ben jij al bij Jessy geweest?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan