Algemeen Turkije

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Donky74

Wandelaar
27
29/01/22
8
Ha graag naar turkije op vakantie ( lekker makkelijk all in )
Als ik hier ben neem ik regelmatig een hammam en daarna een massage
Dit wordt allemaal gedaan door vrouwen uit azie , en als op de tafel lig denk ik zou wel meer willen (ben toch wel wat voorzichtiger in zn hotel )
Ben wel eens benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben en weten van jullie ook hier adressen voor in de buurt van side waar ze wat verder willen.

Ik zit binnenkort voor werk een paar nachten in Istanbul. Iemand ervaring daar? Is het bijvoorbeeld veilig genoeg om alleen naar/door het red light district te lopen?
Is er dan nog een redlight district in Istanboel

Ik ben op dit moment in Istanboel en er loopt inderdaad genoeg leuks op straat. Ik heb een paar sites geprobeerd maar dat was een drama. Dames komen agressief of beter gezegd gehaast over. Er belde er 1 op voor een face check en na 2 keer overgaan hing ze op. Ik werd meteen afgesnauwd en geblokkeerd.

Andere waren zo duur dat ik liever in NL op stap ga. Vanaf 200 euro voor een uurtje is er niks bij. Ja er zitten er ook goedkopere bij maar die wilde geen face check doen. Dan weet je natuurlijk al genoeg. Of je moest aanbetalen voor taxi etc.

Uiteindelijk toch overstag gegaan voor een meid op het taksim plein. Na 22:00 uur staan er een stuk of 20 dames om het plein. Sommige lopen ook over het plein. Iets te lang oogcontact en je hebt een praatje. Prijs was 50 voor een 20 min en 10 extra voor een hotel op 5 min loopafstand. Hotel was schoon maar ze begon meteen te bedelen om een fooi. Voordeel is wel dat je met euros betalen kan.

Morgen maar weer op stap wie weet heb ik meer geluk. Tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Terug
Bovenaan Onderaan