Gisteren bij Karina langsgeweest. Sinds de pandemie is dit mijn tweede keer bij haar vanwege veiligheidsoverwegingen. Heb inmiddels geleerd dat je geen vroege afspraak moet maken bij haar. Vorige keer had ze zich verslapen en deze keer afgesproken om 1 uur. Wel van tevoren geappt voor de zekerheid en ja hoor, geen reactie. 2 uur later pas een reactie en toen kon ik die kant op rijden.
Afgesproken voor 70 voor een uur, maar dat komt ook omdat ik vaker bij haar langs ben geweest en ook wat leuke lingerie voor haar had meegenomen.
Ze was in een geweldige mood. Alles wat ik voor haar had gekocht 1 voor 1 aangetrokken heupwiegend op de muziek. Inmiddels zat ik al met een knots van een erectie te genieten van het uitzicht. Daarna ben ik gaan liggen en heeft ze me heerlijk gepijpt, super lang ook. Denk dat ze langer dan een kwartier aan het pijpen was, ze doet dit ook vol overgave. Denk dat dit ook iets is waar ze echt van geniet, zie je aan alles. Uiteindelijk kon ik het aanzicht van haar gigantische reet in de lucht en het heerlijke pijpwerk niet meer aan en moest ik neuken. Ze wilde zelf even rijden, deed dit erg goed maar haar reet is zo zwaar dat het pijn begon te doen.
Uitendelijk haar in doggy genomen totdat ik 3 dagen aan zaad in het condoom spoot.
Daarna kwam ze rustig naast me liggen, heerlijk liggen tongzoenen en strelen, ze deed haar best om een tweede ronde eruit te persen, maar ik had al niet veel zin meer.
Opeens haalde ze uit haar kast een leggings en presenteerde ze die met een grote glimlach en vroeg remember? Dat was een legging die ik voor haar had gekocht met de achterkant opengesneden, ze begon hem met moeite aan te trekken. Ze deed wel erg haar best voor de tweede ronde. Haar uiteindelijk op het bed gelegd op haar buik en heerlijk haar voeten en kont gestreeld en gekust. Ondertussen had ik weer zin en toen ze dat voelde meteen condoom eromheen en ze begon weer vol overgave te pijpen. Ditmaal was ik aan het staan en zij op het rand van het bed met haar kont omhoog zodat ik met haar kont kon spelen. Daarna haar in doggy positie gezet, zij op het bed en ik staand achter haar en heerlijk tegen die reet gepompt totdat ik de tweede orgasme er met moeite uit perste.
Ze was altijd al erg lief, maar gisteren was ze ook nog in een supergeile bui. Ik denk dat als ik een derde ronde eruit kon krijgen ze al te graag de derde keer een pijpbeurt had gegeven.