Recensie Valentina, Lounge, Erpe-Mere 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Purple Heart

Wandelaar
41
05/05/23
44
13
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
De nood was hoog en even op de website van Lounge gekeken wie beschikbaar was. Ik twijfelde tussen Valentina en Maya, en dan toch maar voor Valentina gekozen. Heel vriendelijk ontvangen door onthaaldame, 120 euro voor een uurtje.
Een unicum voor mij in de lounge, Valentina werd geroepen en ik mocht onmiddellijk mee naar de kamer. Geen 10 minuten wachten achter het gordijn en dan nog eens 10 minuten als de dame achter drankje is. Met het flesje water was ze ook zeer snel terug op de kamer.
Tot daar al het positieve nieuws... Valentina haar foto's zijn van een (minstens) vijftiental kilo geleden, ze gedraagt zich koel en afstandelijk al kan ik niet zeggen dat ze onvriendelijk was. De massage was enkel wat wrijven, het pijpen met condoom deed ze goed maar hield ze niet lang vol, kussen was enkel heel vluchtig op de mond. Voor beffen of vingeren was alles te gevoelig. On top bewoog ze amper, in missionaris lag ze verveeld, doggy mocht niet want ik ben te groot geschapen (echt niet...), plots besliste ze om condoom er af te trekken en begon me als een bezetene te masturberen... Ik heb ze maar laten doen want dit ging toch nergens meer naartoe leiden. Na 40-45 minuten stond ik buiten. De tijd die ik in het begin "won" was ik daarna dus kwijt. Ze ontvangt ook af en toe in Relaxdreams, ik kan me niet inbeelden dat ze daar of in de Lounge aan vaste klanten wint.
Er waren nog geen recensies van de dame dus dat is het enige positieve aan de date: "take one for the team".
Ik zal Lounge en het wandelen echter even aan me laten voorbijgaan :)

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan