WHEM Valentina, Hoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag geweest en ik heb goed nieuws: ze is 1 van de goeie.

Ik sprak af via whatsapp. Wat binnen een kwartier geregeld was. Gezegd dat ik haar alleen wilde pijpen.
Ik kreeg via whatsapp instructies met waar ik moest zijn.

Eenmaal aangekomen werd ik onthaald door een lange blondine die er verassend vrouwelijk uitzag (de fotos op kinky doen haar geen recht). Ze heeft een prachtfiguur en haar gezicht was echt vrouwelijker dan ik me had voorgesteld. Ze was erg vriendelijk en persoonlijk naar me, wat ook opvallend is tegenwoordig.
Betaald en uitgekleed, ze kwam de kamer binnen en ging klaar liggen voor hetgeen wat we afgesproken hadden: pijpen. Lekkere groeier heeft ze. Het formaat was prima, ik denk 18cm en wat dikker dan gemiddeld. Ik ben lekker tekeergegaan met mijn mond en na een minuut of 10 werd ik zo hitsig van hoe lekker haar paal was dat me eigen apparaat zo hard als staal werd. ik vroeg of ze genomen wolde worden en ik kreeg een oprecht enthausiaste "yess!" als antwoord. Ze heeft bij mij een condoom omgedaan en ingesmeerd, ze wilde zelf nog wat poppers, en toen ging ie hoor: benen de lucht in. Ze genoot minstens zo erg als ik. Ze heeft een heerlijke zachte kont maar haar gezichtsuitdrukkingen samen met de verbale "fuck me please" waren de druppel voor mij. Ik kwam snel klaar. Ben door blijven neuken en kwam serieus een 2e keer, dat lukt me eigenlijk nooit. Zij kwam ook toen. Nog ff liggen uithijgen, kort gesprekkie, kreeg nog wat schoonmaakdoekjes en wat te drinken, een lekkere zoen en ik was als tevreden man weer de deur uit, slechts een paar minuten eerder dan we hadden afgesproken. Eigenlijk was dat meer omdat ik zelf helemaal voldaan was want ze heeft geen klok gekeken.

Ze kent een heeeel klein beetje nederlands, maar haar engels is prima.
Als ze in de buurt blijft ga ik vaker. En volgende keer laat ik haar mij nemen. Van mij 5 sterren.

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
44.801
Leden
36.245
Nieuwste lid
Adav76
Terug
Bovenaan Onderaan