AmanSR
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Valentina
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Leuke en knappe meid!
Volslank richting iets voller dan volslank met hele grote borsten, cup F, wel siliconen, daar vind ik zelf gaan met iets minder leuk, maar nog steeds plezier!
Erg leuke meid in omgang, spontaan en laat je goed op je gemak voelen. Pijpen kan ze goed en ook diep! Helaas geen ballen. Haar bovenop laten beginnen en daarna van achteren op 4 manieren. Plat op dr buik kan ze klaar, staand tegen het bed afgemaakt, waarna ze aangaf dat ze bijna de 2e keer kwam :-(. Kan door de vorm van m'n lul gaf ze aan, ik ben absoluut geen geweldenaar hoor hahaha
Na afloop even rusten op bed met een sigaretje erbij, heel ontspannend!
Hele leuke meid, wie weet herhaling?
Volslank richting iets voller dan volslank met hele grote borsten, cup F, wel siliconen, daar vind ik zelf gaan met iets minder leuk, maar nog steeds plezier!
Erg leuke meid in omgang, spontaan en laat je goed op je gemak voelen. Pijpen kan ze goed en ook diep! Helaas geen ballen. Haar bovenop laten beginnen en daarna van achteren op 4 manieren. Plat op dr buik kan ze klaar, staand tegen het bed afgemaakt, waarna ze aangaf dat ze bijna de 2e keer kwam :-(. Kan door de vorm van m'n lul gaf ze aan, ik ben absoluut geen geweldenaar hoor hahaha
Na afloop even rusten op bed met een sigaretje erbij, heel ontspannend!
Hele leuke meid, wie weet herhaling?