Recensie Valentina, Club Mabuhay, Helchteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nacho1

Vaste klant
147
15/06/22
144
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik nog eens een bezoekje gebracht aan mijn favoriete privéhuis. In tegenstelling tot mijn vorige bezoek, was er nu een grote line-up. Ik denk dat er 7 of 8 dames op een rij stonden.
Ik koos voor de laatste dame in het rijtje. Een stevige vrouw, met een lieve lach.

Op de kamer aangekomen bleek ze Valentina te heten en ze is helemaal nieuw sinds gisteren. Het is een vrouw die erg stevig is gebouwd met heel wat lovehandles. Voor mij helemaal geen probleem, want ik heb niet echt één type vrouw.
Ondanks dat Valentina er nog maar net werkt, past ze helemaal in de service die je bij Mabuhay vaak krijgt. Pijpen doet ze heel erg goed en ook wel erg diep bij momenten.

Deze Colombiaanse dame van 26 jaar weet duidelijk van wanten. Wat mij betreft, is zij een echte aanwinst. Je kunt er ook Engels mee praten.
Je moet natuurlijk van een stevige tot volle dame houden, natuurlijk. En als je dat doet, zal ze je ongetwijfeld laten genieten.

Ik zei na afloop dat ik haar een uitstekend rapport zou geven en dat ik het in alle eerlijkheid hier zou neerschrijven, want dat verdient ze wel. Ook al werd het halfuur niet volledig volgemaakt en was er na mijn klaarkomen geen knuffelmoment of zo niet meer, maar eerlijk gezegd kon ik van haar niet meer verlangen dan ik heb gekregen. Bij het naar buitengaan nam ze afscheid met 3 kussen.

Valentina kan goed kussen moet ik zeggen, maar heb zo het vermoeden dat zowel haar lippen als billen met botox gespoten zijn.

Ik was deze week drie keer bij haar geweest omdat ze gewoonweg goed is. Lekker dominant.

Haar nicht Sara is er ook. Zij is 25 jaar, heeft lang zwart haar en is ook een beetje dik, maar niet zoals Valentina.

Zij zijn nog een week of twee hier vertelde ze me.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Valentina ook bezocht, heerlijke meid met topservice en GFE zoals het hoort. Herhalingsgevaar groot.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Valentina bezocht. Ik kan al het goede over haar bevestigen. Ondanks dat ze morgen terug naar Spenje vertrekt, wil ik toch nog even deze recensie plaatsen. Ze wist niet of ze nog terugkwam.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50 + 20 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De Valentina van hierboven is dus opnieuw bij Mabuhay. Je merkt dat ze is 'opgeleid' in Sky club, de zusterclub in Wuppertal.
Toe ik binnenkwam stonden er 5 dames in de line-up, maar ik had al eerder besloten om Valentina te kiezen als ze vrij was. Ik probeer immers steeds een andere dame te kiezen. Ik had geluk, ze was vrij ... Het is inderdaad een vrij zware dame (enorm dikke heupen en billen en vrij zwaar gebouwd. Ik val hier zeker op, temeer omdat ze een fijn gezicht heeft met daarop een gelukzalige glimlach met dikkere lippen (botox?). Ze heeft ook een paar lekkere borsten, ik vermoed een D met daarom mooi bruine dikke tepels.
Zalig zicht op haar achterste wanneer ze de trap omhoog ging voor mijn neus. Fijn om eens Engels te kunnen praten in Mabuhay! Ze startte met een enorme tongbeurt. Iets minder snel dan haar nichtje Sarah, en net daarom sensueler. Ze zoog, draaide, beet op mijn lippen enz. echt een geweldige zoener. Dat heeft ze een hele tijd gedaan, ook omdat ze voelde dat ik lekker meedeed.
Dan moest ik op bed gaan zitten en kleedde ze zich uit, hoewel ze haar kleedje rond haar middel hield, maar dat stoorde mij niet. Je hebt er zeker een goede pak aan.
Toen ik eenmaal op de rand van het bed zat, ging ze door haar knieën en pijpte ze me diep. Ze deed meerdere keren een deepthroat, hoewel dit niet echt moet van mij. Ze gebruikt hierbij ook het nodige speeksel.
Toen ging ik helemaal op het bed liggen en kwam ze tussen mijn benen zitten om me verder te pijpen en, inderdaad, te vingeren (vingers in condoom). Ze vergat daarbij niet om mijn ballen te zuigen ... Pijpen met anaal vingeren doet ze als de beste.
Ik gin bijna klaarkomen en dat wou ik nog niet. Dus gevraag om de rollen om te draaien en zij ging op bed liggen zodat ik haar poesje kon likken en vingeren (twee vingers). Dat liet ze zeker toe en ik merkte dat ze heel nat werd, hoewel de gel ook wel zal geholpen hebben. :)
ik wreef regelmatig met mijn eikel tegen haar poesje ( ze gaf wel aan dat ze geen bare wou) zonder dat ik de intentie had om haar bare te neuken. Ze hield haar hand in de omgeving in geval dat ... Maar dit mag je echt niet vragen aan deze meisjes want dat willen ze eenmaal niet (ook terechte richtlijnen van bazin).
Dan legde ze zich zo dat ze mij kon pijpen en ik kaar kutje verder kon likken (geen 69). Toen heeft het niet lang meer geduurd en ben ik klaargekomen op haar grote borsten. Daar mag je ten andere in knijpen, trekken aan tepels ... Geen enkel probleem.
Papier halen en alles proper gemaakt.
Ter informatie: haar kontgaatje heb ik niet geprobeerd en ik weet dus ook niet of ze dat toelaat.
Conclusie is dat het een grote verschijning is met een zachte huid en enorm mooi gezicht met zwart lang haar. Als je niet op zoek bent naar slank kan ik haar zeker aanraden op alle gebied. Ze blijft nog enkele weken, hoewel ze het zelf nog niet weet. Ik heb ervan genoten.

Terug
Bovenaan Onderaan