WHEM Valentina Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ga jij niks van mee krijgen hier..
er worden amper nog recensies geschreven in Noord Babant..
enkel topics van jaren oud
waar men 'iemand nog iets van deze dame gehoord' in schrijft..
helaas

Het lijkt mij dat het DE Valentina van Gouda Privé is. De foto's komen overeen met de foto's die tot voor kort van Gouda Privé op kinky stonden.
Misschien is ze nu "privé" gegaan.

@richard Snep ; je weet ook best wel hoe dan komt..een bepaald type zocht overal ruzie hier.. (noemde zich eerst klepzeiker, daarna 4Roses, daar tussenin nog iets, en nu weer iets met een smurf of zo.. Dat nodigt niet uit om iets te typen als alles door zo'n gast als leugen wordt bestempeld..

@richard Snep ; je weet ook best wel hoe dan komt..een bepaald type zocht overal ruzie hier.. (noemde zich eerst klepzeiker, daarna 4Roses, daar tussenin nog iets, en nu weer iets met een smurf of zo.. Dat nodigt niet uit om iets te typen als alles door zo'n gast als leugen wordt bestempeld..
nou..
jij bent zelf al 3 jaar lid,,maar hebt zelf blijkbaar die moeite ook nog nooit genomen..
mij zal het ook een biet wezen wat die knakker zou schrijven..heb dat eerlijk gezegd in mijn regio nog niet voorgehad..
ik werd/word het eigenlijk beu om dames te beschrijven, in zo goed als mijn eentje terwijl de rest lekker voor eigen gewin meeleest..
of PB's gaat lopen sturen over een dame ,ofdat ze goed pijpt ofzo?
als je dan zelf een keer een vraag hebt of in WHEM dan blijft het stil..
terwijl de dames dagelijks ramvol zitten..letterlijk en figuurlijk..
of men zegt doodleuk..als ik bijvoorbeeld schrijf 'ze was mooi slank'..
in een commentaar 'ik ben er 3x geweest en ik vond ze mollig'..en dan zelf nooit iets over haar geschreven te hebben..
das lekker dan toch?..
komen ze met gelul aan van 'mijn privacy' of 'ik heb een goede klik met haar'..
waarom ze dan nooit een recensie schrijven..

Terug
Bovenaan Onderaan