- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Eerst eventjes haar naam vragen en ze zei Valentina.
Tot mijn verbazing spreekt deze dame vloeiend en foutloos Nederlands.
Je zou kunnen denken dat ze hier geboren is maar ze zegt half Russisch, half Moldavisch te zijn.
Toen ik plaatsnam op bed had ze het condoom al uitgepakt en trok die over mijn lid toen die nog niet op volle sterkte was.
Haar lichaam mag je vlot betasten, borsten, tepels, heup, poes,
maar tepellikken kon niet maar dat had ze mij wel al gezegd voor ik binnenkwam!
Pijpen deed ze niet slecht, met wat overbodige geluiden, ik voelde een klein beetje haar tanden maar zeker niet storend en
ze nam er wel haar tijd voor om daarna het intieme gedeelte voor te stellen, en ze stelde voor om het in doggy
te doen maar ik wilde eerst op haar beginnen in normal position, wat geen probleem was.
Ze was wel vrij lawaaierig en veel van oh baby...oh baby en
toen ik voorstelde om te wisselen naar cowgirl position zei ze nee lieverd we gaan het in doggy doen, dan heb je zicht op mijn geile kont!
Toen ik dan vroeg om cowgirl position te doen vond ze dat mijn lid niet meer op volle sterkte was en deed het condoom uit,
nam wat olie en ze begon mij af te trekken wat ze wel goed deed (sommige dames zijn daar minder handig in),
ze zag ook toen ik dieper begon te ademen dat de klus bijna geklaard was en niet veel later spoot ik op mijn buik, ze bood mij wat doekjes aan
en zij ging naar achteren om het nodige wasje te doen.
Ik zei dat ik haar hier nog niet veel gezien heb, maar toch zou ze alle dagen aanwezig zijn en soms doet ze dagdienst en soms de nacht en neemt
soms eens wat snipperdagen.
Ze is gemakkelijk te herkennen omdat ze veel tattoos heeft, en een grote glimlach als je haar raam passeert.
Haar leeftijd heb ik niet gevraagd maar ik denk een jaar of 30.
Tot mijn verbazing spreekt deze dame vloeiend en foutloos Nederlands.
Je zou kunnen denken dat ze hier geboren is maar ze zegt half Russisch, half Moldavisch te zijn.
Toen ik plaatsnam op bed had ze het condoom al uitgepakt en trok die over mijn lid toen die nog niet op volle sterkte was.
Haar lichaam mag je vlot betasten, borsten, tepels, heup, poes,
maar tepellikken kon niet maar dat had ze mij wel al gezegd voor ik binnenkwam!
Pijpen deed ze niet slecht, met wat overbodige geluiden, ik voelde een klein beetje haar tanden maar zeker niet storend en
ze nam er wel haar tijd voor om daarna het intieme gedeelte voor te stellen, en ze stelde voor om het in doggy
te doen maar ik wilde eerst op haar beginnen in normal position, wat geen probleem was.
Ze was wel vrij lawaaierig en veel van oh baby...oh baby en
toen ik voorstelde om te wisselen naar cowgirl position zei ze nee lieverd we gaan het in doggy doen, dan heb je zicht op mijn geile kont!
Toen ik dan vroeg om cowgirl position te doen vond ze dat mijn lid niet meer op volle sterkte was en deed het condoom uit,
nam wat olie en ze begon mij af te trekken wat ze wel goed deed (sommige dames zijn daar minder handig in),
ze zag ook toen ik dieper begon te ademen dat de klus bijna geklaard was en niet veel later spoot ik op mijn buik, ze bood mij wat doekjes aan
en zij ging naar achteren om het nodige wasje te doen.
Ik zei dat ik haar hier nog niet veel gezien heb, maar toch zou ze alle dagen aanwezig zijn en soms doet ze dagdienst en soms de nacht en neemt
soms eens wat snipperdagen.
Ze is gemakkelijk te herkennen omdat ze veel tattoos heeft, en een grote glimlach als je haar raam passeert.
Haar leeftijd heb ik niet gevraagd maar ik denk een jaar of 30.