Frankrijk, Val Thorens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

abc!

Newbie
10
07/09/22
3
1
Goededag,
Ik ben opzoek een leuke meid in Val Thorens. Ik vroeg me af of iemand van jullie een betrouwbare website kent waar je deze dames kunt vinden. En of al ervaring heeft met een bepaalde dame.

Ik dacht twee leuke meiden gevonden te hebben.. echter denk ik dat het een scam is. (Ik was overduidelijk aan het appn met de zelfde persoon) Het kwam tot app contact maar cash betalen was niet mogelijk. Het was alleen mogelijk om een Transcard te kopen en een foto toe te zenden hiervan. Als een soort aanbetaling.

Misschien is dit normaal in het buitenland.. echter in Nederland betaal ik gewoon cash.

Betrefde:

Niet helemaal duidelijk of ik dit topic op de juiste plaats heb gezet. Excuses dan.

Bij voorbaat dank
Groet,

Laatst bewerkt door een moderator:
Toevallig zijn de meiden ALTIJD direct in de plaats die je opgegeven hebt bij je zoekopdracht. Ook al is dit een gehucht in the middle of nowhere, zijn ze maar 1,5 km van je vandaan. En de enige dame die daar woont - voor zover je weet - is een bejaarde vrouw van 94.

Kaarten kopen enz is ALTIJD scam.

Bedankt iedereen! Tot heden nog niet gelukt om in contact te komen met een leuke dame. Enkel cashcard scams etc.. achter het merendeel van de foto's zit een zelfde persoon die je probeert op te lichten.

@Marco ik weet dat Valtho is om te skiën haha maar het is ook vakantie natuurlijk. Ik merkte dat er een bepaalde behoeften was naast het skiën;)

Mochten er nog andere forumleden zijn die tips hebben of leuk contact.. alle tips zijn welkom uiteraard.

Terug
Bovenaan Onderaan