Vaak problemen met instant betaling of scam?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Het lijkt mij hier situatie 2, dus kan volgens mij niet geannuleerd worden.

Das in NL; in België kan het in principe wel bij meerdere banken.

Meer nog, in principe kan je mits akkoord van je bank zelfs een reeds gestort foutief bedrag terug af laten schrijven van de rekening van de begunstigde, dus de heeeeel achterdochtige dame die per se het bedrag op haar rekening wil zien staan alvorens ze plat gaat, zou bij het opstaan de dag erop wel eens kunnen schrikken als ze de pech heeft dat haar klant op de juiste plek In het bankweb blijkt te zitten. 😬

Cash is nog altijd king in deze tak van sport.

Contact is niet naar jou als klant te traceren. Maak je iets over, dan prijkt jouw naam wel op haar bankrekening.

Als je via payconiq stort, staat enkel je voornaam erop [als je dat zo wil] en ook je rekening is steeds vervangen door een soort code van payconiq.

Hetzelfde geldt trouwens voor de gegevens van de ontvang(st)er als ze dat zo wil.
Maar ik geef toe, niet iedereen beseft dat je dit zo moet instellen dus ik heb het al 1 keer gehad dat ik op die manier de echte naam van een dame heb meegekregen. Ik wist hem weliswaar al van vroeger, maar heb haar er toch op gewezen dat dat niet erg safe is voor haar...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan