Utrecht zet deuren wijd open voor horeca met darkroom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat ze in Utrecht een beetje de weg kwijt zijn. Het Zandpad sluiten omdat daar vermeende mensenhandel aan de orde zou zijn, terwijl daar nauwelijks sprake van was. En dan nu wel zo'n dubieuze darkroom toestaan. Daar gebeuren vast ook dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
Alsof de wandelaar hier op zit te wachten……..gewoon het Zandpad terug, dat is de echte oplossing!

Inderdaad! Darkroom komt volgens mij van oorsprong ook uit de homo wereld. Nu heb ik absoluut niets tegen homo's, ieder leeft zoals hij wil leven, maar ik denk dat de wandelaar niet wakker ligt van een Darkroom..?Ik denk dan eerder aan een donkere kamer wat vroeger gebruikt werd voor het ontwikkelen van foto's. Zover sta ik in ieder geval van de homo wereld af.

Wat ik ook merkwaardig vind: volgens de APV van Utrecht zou een darkroom een seksinrichting zijn. Ik veronderstelde altijd dat het bij seksinrichtingen ging om bedrijvigheden waar betaalde seks werd gefaciliteerd.
Maar als een darkroom er onder valt, dan vraag ik mij af: vallen hotels, studentenhuizen en eensgezinswoningen nu ook onder seksinrichtingen? Of misschien wel alle gebouwen, behalve de pastorie van de Rooms-Katholieke kerk? Hoewel.......

Wat ik ook merkwaardig vind: volgens de APV van Utrecht zou een darkroom een seksinrichting zijn. Ik veronderstelde altijd dat het bij seksinrichtingen ging om bedrijvigheden waar betaalde seks werd gefaciliteerd.
....
Het geldt ook voor locaties waarbij onbetaalde sex wordt gefaciteerd. Een sexshop met filmzaal in Rotterdam die ooit gedwongen moest verhuizen ivm renovatie kwam er te laat achter dat ze op de nieuwe locatie hun filmzaaltje niet open mochten stellen voor publiek omdat daarvoor een aanvullende vergunning nodig was die voor het nieuwe adres niet was afgegeven. Die extra vergunning voor de filmzaal was nodig omdat dat filmzaaltje plaats bood aan meerdere bezoekers en daarmee gelegenheid gaf tot onderlinge sex. De privecabines mochten wel zonder aanvullende vergunning in gebruik worden genomen maar daarvoor gold dan ook de regel dat daar maximaal 1 persoon per keer plaats mocht nemen. Daar werd in alle sexshops zonder aanvullende vergunning dan ook strikt op toegezien.

Over Rotterdam gesproken, daar heeft jarenlang een kroeg met darkroom gezeten (cosmobar) die een paar jaar geleden haar deur definitief heeft gesloten. Het was van origine de oudste gaybar van Rotterdam (gross van de darkroom bezoekers was ook man) maar een enkele keer vond er kennelijk ook wel eens after partie plaats van bezoekers van de bovengelegen gaypalace. Een keer viel ik met mijn neus in de boter toen een meid met in haar kielzog een stuk of 5 heren (waaronder ondergetekende) vanuit de gaypalace rechtstreeks de cosmobar indook waar zich niet veel later een complete gangbang afspeelde. Ben daarna nog regelmatig gaan kijken maar heb niets noemenswaardig meer meegemaakt.

Vermoed dat het een beetje zal zijn als bij sexbioscopen, vooral mannen en af en toe een dame of stel die het dan korter of langere tijd zullen volhouden afhankelijk van hun insteek en het gedrag van de heren.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan