- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Lulu binnen gestapt. Veel van mijn favo dames waren afwezig en deze nieuwe Dominicaanse van ongeveer begin 40 al eerder zien staan sinds een paar weken. Bij het voorbij lopen maakte wij oogcontact en knipoogde zij naar mij. Na het priet praatje aan het raam naar binnen gestapt.
Haar geboekt voor een quickie, maar gaandeweg bijgeboekt voor een half uurtje, omdat we een goede klik hadden en het goed aanvoelde.
Op bed beland beetje opgewarmd, waarna ze mij goed begon te pijpen. was zo lekker dat ik mevrouw moest vragen op tijd te stoppen. Haar ook nog kort gebeft.
Daarna de standjes missio, lepeltje en doggy gedaan, wat zeker niet verkeerd was. Heerlijk in doggy klaargekomen. Omdat we nog een paar minuten over hadden haar een goede body massage gegeven. Heeft een heerlijk gespierd lichaam, een heerlijke beetje hoekige en grote kont en een leuk koppie met een chocobruin kleurtje.
Ga ik nog eens terug?
Ik denk het wel, deze dame verdient nader onderzoek.
Haar geboekt voor een quickie, maar gaandeweg bijgeboekt voor een half uurtje, omdat we een goede klik hadden en het goed aanvoelde.
Op bed beland beetje opgewarmd, waarna ze mij goed begon te pijpen. was zo lekker dat ik mevrouw moest vragen op tijd te stoppen. Haar ook nog kort gebeft.
Daarna de standjes missio, lepeltje en doggy gedaan, wat zeker niet verkeerd was. Heerlijk in doggy klaargekomen. Omdat we nog een paar minuten over hadden haar een goede body massage gegeven. Heeft een heerlijk gespierd lichaam, een heerlijke beetje hoekige en grote kont en een leuk koppie met een chocobruin kleurtje.
Ga ik nog eens terug?
Ik denk het wel, deze dame verdient nader onderzoek.